Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

středa 26. května 2010

* Železnice Oldřichov u Duchcova-Košťany-Barbora důl *

Zahájení provozu
Ukončení provozu 1961
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Pohled na místo odkud výhybkou do leva odbočovala bývalá vlečka na důl Barbora z původního oldřichovského nádraží
-----
2.

Za původním nádražím Oldřichov pokračovala bývalá vlečka směrem k obci Oldřichov přibližně v linii betonového plotu
-----
3.

Pohled na krátký křovím porostlý pozůstatek stoupajícího tělesa bývalé vlečky před západním okrajem obce Oldřichov
-----
4.

Na západním okraji Oldřichova u Duchcova stále stoupající bývalá vlečka křížila hlavní silnici z Teplic do do Duchcova
-----
5.

Pohled na severní okraj obce Oldřichov, tři metry nad současnou hladinou byl terén kde byl začátel prvního oblouku
-----
6.

Zde asi čtyři metry nad úrovní hladiny dnešního jezera byl kdysi konec prvního oblouku bývalé železniční vlečky
-----
7.

Před protějším břehem dnešního jezera asi čtyři metry nad úrovní dnešní hladiny byla výhybka odbočky na košťanské nádraží a most překlenující první přeložku z košťanského nádraží na Háj u Duchcova
-----
8.

Asi pět metrů nad hladinou současného jezera byl původní terén kde vedlo stoupající pravotočivé obloukové těleso odbočky na košťanské nádraží
-----
9.

Místo kde kdysi bylo asi šest metrů nad současnou hladinou západní zhlaví nádraží Košťany, tady vjížděla odbočka vlečky do nádraží a také odtud vedla původní dráha a pozdějí první přeložka na Háj u Duchcova
-----
10.

Na západním okraji jezera Barbora bývalá vlečka pokračuje silně narušeným nízkým náspem porostlého stromy a keři
-----
11.

Po širokém mírně stoupajícím rovném tělese náspu bývalé železniční vlečky v současnosti vede široká lesní cesta
-----
12.

Pokračování téhož stále mírně stoupajícího rovného tělesa náspu bývalé vlečky mezi jezerem a bývalým dolem Barbora
-----
13.

Před výhybkou odbočky k dolu Adolf-Marie byl kdysi most, do prostoru mezi oběma portály byla položena roura, okraje vyzděny cihlami a prostor mezi nimi zavezen hlušinou
-----
14.

Za mostem byla výhybka, rovně bývalá vlečka vedla na důl Barbora, do leva odcházela odbočka směrem na důl Adolf-Marie
-----
15.

U golfového hřiště pokračovalo klesající těleso náspu bývalé železniční vlečky táhlým obloukem k dolu Adolf-Marie
-----
16.

V mírně klesajícím asi metr vysokém pravotočivém obloukovém tělese bývalé vlečky se nachází zcela rozpadlá propust
-----
17.

Po rovném a mírně klesajícím tělese bývalé železniční vlečky do dolu Adolf-Marie dnes vede málo používaná lesní cesta
-----
18.

Prostor kde kdysi stál rozsáhlý areál dolu Adolf-Marie, kde končila odbočka bývalé vlečky se lze dnes již jen dohadovat
-----
19.

Rovné a stále mírně stoupající těleso nízkého náspu bývalé železniční vlečky před dolem Barbora je širokou lesní cestou
-----
20.

Místo kde stál rozsáhlý areál dolu Barbora a kde končila bývalá vlečka dnes již není přes navážku hlušiny možno určit
-----
foto srpen 2012
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat