Zahájení provozu
Ukončení provozu 1953
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Kolejiště nádraží Louka u Litvínova, někde v tomto místě odcházelo do pravotočivého oblouku těleso bývalé železniční vlečky na důl Pavel I. a důl Pavel II.
-----
2.
Mezi nádražím Louka u Litvínova a prvním přejezdem se pravotočivé obloukové těleso skrývá v hustém porostu náletových dřevin
-----
3.
Přes dnešní asfaltku před fabrikou byl první přejezd bývalé železniční vlečky směrem k dolu Pavel I. a Pavel II.
-----
4.
Široká louka za fabrikou, přes tuto louku bylo pokračování dlouhého a mírně pravotočivého tělesa bývalé vlečky
-----
5.
V hustém maliní a dále mezi stromy se skrývá málo znatelný krátký rovný a nízký násep bývalé železniční vlečky
-----
6.
Někde v tomto místě byla výhybka, rovně vedla trať směrem ku dolu Pavel I., odbočka do leva vedla ku dolu Pavel II.
-----
7.
Krátký úsek bývalé železniční vlečky mezi výhybkou a dolem Pavel I., na obzoru jeden z barákú bývalého dolu Pavel I. který se zachoval
-----
8.
Areál bývalého dolu Pavel I., někde tudy vedlo těleso bývalé železniční vlečky, někde na konci cesty byl koncový šturc
-----
9.
V místě kde roste keř je nepatrný pozůstatek vybagrovaného levotočivého obloukového náspu bývalé železniční vlečky
-----
10.
Další nepatrný zbytek mírně obloukového tělesa bývalé vlečky vede před garážemi v místě betonových sloupků drátěného plotu
-----
11.
Pokračování pravotočivého obloukového asi metr vysokého náspu bývalé vlečky podél západního okraje garážového areálu
-----
12.
Pohled na zurčící Račický potok, někde v tomto místě stál most, jak tento most vypadal se mi dosud zjistit nepodařilo
-----
13.
V husté trávě a stromcích za Račickým potokem se skrývá pokračování vybagrovaného asi metr vysokého rovného náspu
-----
14.
Travou a stromky porostlý úsek rovného asi metr vysokého tělesa náspu bývalé železníční vlečky před hlavní silnicí
------
15.
Dále vedla bývalá železniční vlečka po přechodu přes hlavní silnici a pokračovala po silničce do garážového areálu
-----
16.
Místo za za garážovým areálem, někde v tomto prostoru byla výhybka kde se vlečka dělila na dvě samostatné koleje
-----
17.
Uprostřed širokého asi metr a půl hlubokého rovného zářezu kde byly nakládací rampy není přes náletové dřeviny nic vidět
-----
18.
Na konci širokého a asi dva metry hlubokého zářezu bývalého nákladiště dolu Pavel II. byly dva koncové šturce
-----
foto červenec 2012
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat