Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Na ploše kdysi rozsáhlého kolejiště nádraží Praha-Hlubočepy zůstala jedna průjezdná kolej a z nádraží je zastávka
-----
2.
Pohled na berounské zhlaví bývalého nádraží, v tomto místě byla výhybka a odbočovala tady vlečka do cukrovaru
-----
3.
Pohled na již samostatné těleso bývalé železniční vlečky před mostem, odkryté štěrkové lože začíná zarůstat travou
-----
4.
Zurčící hladinu Prokopského potoka překlenoval železný most, nedaleko silnice se zachovaly dva polorozpadlé portály
-----
5.
Dále pokračovaly koleje bývalé železniční vlečky šikmým přejezdem přes místní silnici z Hlubočep do Řeporyjí
-----
6.
K nepoznání změněné místo kde v mírně stoupajícím tělese bývalé železniční vlečky byla výhybka odbočky k vápence
-----
7.
Na tomto rozsáhlém prostranství kdysi stály budovy vápenky, bývalá vlečka vedla po pravé straně v místě smrku
-----
8.
Tento pozůstatek kamenné stěny je hrana bývalého nákladiště, podél torza kamenné stěny vedly koleje bývalé vlečky
-----
9.
Ve svém stoupání k Prokopskému lomu koleje bývalé vlečky dále vedly po pravé polovině dnešní asfaltové silnice
-----
10.
Pohled na nejdelší stoupající úsek bývalé vlečky před Prokopským lomem který stále vedl v pravé polovině asfaltky
-----
foto listopad 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat