Zahájení provozu 1900
Ukončení provozu 1989
Délka dráhy 6 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Česká Lípa, budova bývalého nádraží Město dnes slouží jako sídlo několika soukromých firem
-----
2.
Budova bývalého lokomotivního depa je udržována a nachází se na pozemku soukromé firmy
-----
3.
Na dalším úseku bývalé železnice za lokomotivním depem je velká plocha parkoviště místní fabriky
-----
4.
Začátek náspu první roviny bývalé železnice na které dnes vede široká asfaltová cyklostezka
-----
5.
Pokračování rovného úseku náspu bývalé železnice za fabrikou na konci okrajové části České Lípy
-----
6.
Mělký a široký levotočivý obloukový zářez bývalé železnice před třemi mosty u řeky Ploučnice
-----
7.
První krátký a nízký železný most za levotočivým obloukovým zářezem bývalé železnice
-----
8.
Druhý příhradlový nejdelší a také největší železný most bývalé železnice přes řeku Ploučnici
-----
9.
V mírném pravotočivém oblouku bývalé železnice se nachází třetí menší příhradlový most
-----
10.
Mírně pravotočivé obloukové asi půl metru vysoké těleso náspu bývalé železnice u strážního domku
-----
11.
Začátek velmi dlouhého rovného tělesa druhé roviny bývalé železnice před nádražím Dobranov
-----
12.
Místo kde byl první přejezd bývalé železnice na českolipském zhlaví bývalého nádraží Dobranov
-----
13.
Budova bývalého nádraží Dobranov je ve velmi dobrém stavu a slouží dnes jako obytný objekt
-----
14.
Rovný úsek bývalé železnice za nádražím Dobranov vede souběžně se silnicí Česká Lípa-Mimoň
-----
15.
Dobře viditelný začátek pravotočivého obloukového tělesa bývalé železnice za nádražím Dobranov
-----
16.
Můstek původní železnice, podle šíře patek mostu je vidět že dráha byla plánována jako dvojkolejná
-----
17.
Další úsek mírně pravotočivého asi půl metru vysokého tělesa bývalé železnice za můstkem
-----
18.
Mírně levotočivé těleso bývalé železnice a dnešní cyklostezky před bývalým wechtrem
-----
19.
Bývalý wechtr /strážní domek/ před Vítkovským lesem je dobrém stavu je stále obydlen
-----
20.
Krátký železný most bývalé železnice přes Dobranovský potok na okraji Vítkovského lesa
-----
21.
Velmi široký a tři metry hluboký pravotočivý obloukový zářez bývalé železnice ve Vítkovském lese
-----
22.
Široký a ostře obloukový úsek náspu tělesa bývalé železnice uprostřed Vítkovského lesa
-----
23.
Asi půl kilometru dlouhý rovný úsek bývalé železnice v lese před bývalou zastávkou Vlčí Důl
-----
24.
Dlouhý mírně levotočivý oblouk ve Vítkovském lese, budova ztrácející v dáli je bývalá zastávka Vlčí Důl
-----
25.
Rourová betonová propust v tělese bývalé železnice za druhým přejezdem u původní zastávky Vlčí Důl
-----
26.
Místo kde se připojuje nová přeložka na původní dráhu za novou zastávkou Dobranov-Vlčí Důl
-----
foto květen 2009
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat