Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pondělí 1. prosince 2008

* 072 Ústí nad Labem západ-Litoměřice dolní nádraží *

Zahájení provozu 1874
Ukončení provozu 1958
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.Úsek Ústí nad Labem západ-Ústí nad Labem Střekov, délka 1 km, provoz 1874-1957
-----
1.

Pohled na kamenný mostní portál bývalého mostu přes řeku Bílinu který byl před vjezdem na zápaním nádraží
-----
2.

Mezi prvním mostem přes Bílinu a druhým přes místní silnici vedl násep který byl při výstavbě dálnice vybagrovaný
-----
3.

Mohutný kamenný portál druhého železničního mostu bývalé železnice u dálnice na vrchu je porostlý hustými keři
-----
4.

Za druhým kamenným portálem pokračuje bývalá železnice hubokým obloukovým zářezem pod vyhlídkou Větruše
-----
5.

Spadanými kameny zavalený mělký rovný a mírně stoupající zářez bývalé železnice před třetím železným mostem
-----
6.

Nad dvojkolejkou ze západního nádraží ke stavědlu Jih překonávala bývalá železnice hluboký zářez třetím mostem
-----
7.

Terén od bývalého mostu přes dvojkolejku k bývalému mostu přes řeku Labe kudy vedlo obloukové těleso železnice
-----
8.

Dosud zachovalý kamenný portál bývalého železničního mostu přes řeku Labe také překlenova hlavní dráhu do Prahy
-----
9.

Původní příhradlový kombinovaný patrový jednokolejný most stál vpravo od nového dvojkolejného železničního mostu
-----
10.

Vedle nového mostu stál kamenný portál původního mostu, pohled na pokračování původního náspu na Střekově
-----
11.

Na původním pravotočivém obloukovém tělese náspu vedla souběžně s dnešní dvojkolejkou původní jednokolejka
------
12.

Za návěstidlem dvojkolejky pokračuje dnešní pravá kolej po původním vysokém náspu který byl rozšířen pro další kolej
-----
foto leden 2012
-----------
2.Úsek Litoměřice Město-Litoměřice dolní nádraží, délka 1 km, provoz 1874-1958
-----
1.

Pohled na původní násep jednokolejné dráhy, nová dvojkolejka je na novém náspu asi o metr výše
-----
2.

Rozšiřující se násep je zhlaví původního nádraží Litoměřice Město a dnes je na něm dětské hřiště
-----
3.

Udržovaná budova bývalého nádraží Litoměřice Město dnes slouží železničnímu provozu
-----
4.

Dnes již odstraněný pilíř původního železničního mostu přes Jarošovu ulici za nádražní budovou
-----
5.

Ústecký portál bývalého železničního tunelu, most a násep byly odstraněny, byl zde vybudován nájezd pro auta, tunel dlouhý čas sloužil jako sklad podniku Ovoce-Zelenina Terezín
-----
6.

Mělnický portál bývalého tunelu, dnes tunel slouží jako výstavní galerie k občasným výstavám
-----
7.

V trase bývalé jednokolejky u nové stanice Litoměřice město vede dnes velmi frekventovaná silnice
-----
8.

V místě dnešního chodníku vede těleso bývalé jednokolejky po celé délce ulice Marie Pomocné
-----
9.

Těleso bývalé železnice u garáží, koleje vedly v pruhu trávy mezi okrajem silnice a vjezdy do garáží
-----
10.

Železniční stanice Dolní nádraží, někde v tomto místě vedla původní trať do nádraží
-----
foto listopad 2008

Žádné komentáře:

Okomentovat