Zahájení provozu 1850
Ukončení provozu 2002
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
xxx
1.- úsek Oleško-Hrobce, délka trasy 1 km, provoz 1850-xxxx
-----
-----
2.- úsek Mlčechvosty-Nové Ouholice, délka trasy 1 km, provoz 1850-2002,
-----
1.
Před panelovou protihlukovou stěnou je pokračování původního širokého tělesa u obce Vepřek
-----
2.
Původní široké těleso bývalé železnice mezi začátkem přeložky a tunelem přerušuje hluboký rigol
-----
3.
Keříky uschlé trávy vpravo a asi metr širokou turistickou stezkou se vyznačuje stará trať u tunelu
-----
4.
V dalším úseku bývalé železnice vede turistická stezka mezi kamennou stěnou vzrostlými keři
-----
5.
Před tunelem nové tratě postupnými schody je konec obloukové kamenné stěny bývalé železnice
-----
6.
Za tunelem nové přeložky pokračuje těleso bývalé železnice mírným obloukem přes betonový most
-----
7.
Pokračování táhlého pravotočivého oblouku bývalé železnice podél nové trati před novým zářezem
-----
8.
Mírně levotočivé obloukové těleso vedoucí podle betonové stěny a dále podle dlouhé skalní stěny
-----
9.
Za skalní stěnou široké těleso bývalé železnice pokračuje podle asi metr vysoké kamenné zídky
-----
10.
V husté uschlé trávě se ztrácí rovný a dlouhý úsek širokého tělesa bývalé dráhy před mostem
-----
11.
Zachovalý kamenný klenutý most v širokém náspu bývalé železnice před napojením nové dráhy
-----
12.
Místo kde se mírným obloukem napojuje nová přeložka na těleso původní dráhy u obce Mlčechvosty
-----
foto prosinec 2009
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat