Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 15. srpna 2008

* Železnice Zdětín u Chotětova-Benátky nad Jizerou *

Zahájení provozu 1878
Ukončení provozu 2005
Délka dráhy 4 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Betonový šturc odstavné koleje bývalé vlečky za všetatským zhlavím nádraží Zdětím u Chotětova
-----
2.

Betonové pražce ve štěrkovém loži na náspu odstavné koleje bývalé vlečky před zdětínským nádražím
-----
3.

První nakládací rampa a bývalé manipulační kolejiště bývalé železniční vlečky na nádraží Zdětín u Chotětova
-----
4.

U nádraží Zdětín u Chotětova za prvním přejezdem se v oblouku tělesa z bývalé vlečky stává asfaltová cyklostezka
-----
5.

Zcela jasně zřetelně viditelné těleso odbočné koleje k druhé nakládací rampě na zdětínském nádraží
-----
6.

Rovný úsek tělesa bývalé vlečky dnes slouží jako asfaltová cyklostezka u zdětínského nádraží
-----
7.

Na místě kde kdysi vedly koleje bývalé vlečky vede dnes cyklostezka od nádraží k obci Zdětín
-----
8.

Cyklostezka zde byla postavena do zatáčky, takže se tady zachoval zbytek zářezu bývalé vlečky
-----
9.

Esovitý oblouk tělesa bývalé vlečky před přejezdem u obce Zdětín u Chotětova je stále cyklostezkou
-----
10.

U bývalého druhého přejezdu před obcí Zdětín u Chotětova se zachoval neporušený výstražný kříž
-----
11.

Dobře viditelný částečně zachovalý podélný úsek nízkého náspu bývalé vlečky za prvním přejezdem
-----
12.

Na celé bývalé vlečce se zachovalo několik hektometrovníkových kamenných patníků v dobrém stavu
-----
13.

Mírně klesající obloukový zářez tělesa bývalé vlečky mezi Zdětínem a Benátkami nad Jizerou
-----
14.

V této husté trávě se skrývá původní rovné těleso bývalé vlečky, dnešní cyklostezka je o něco výše
-----
15.

Pokračování opuštěného tělesa bývalé vlečky před nejhlubším obloukovým zářezem u Benátek
-----
16.

V tomto místě před Benátkami nad Jizerou začíná nejhlubší obloukový zářez na celé bývalé vlečce
-----
17.

Pokračování a dále konec nejhlubšího zářezu na tělese bývalé vlečky nedaleko Benátek nad Jizerou
-----
18.

Bývalý přejezd, dnešní křižovatka cyklostezky a místní cesty, i zde se dosud zachoval výstražný kříž
-----
19.

Na okraji Benátek je na obloukovém tělese bývalé vlečky prozatímní konec asfaltové cyklostezky
-----
20.

Mezi koncem cyklostezky a hospodou je obloukový zářez bývalé vlečky zavezený vrstvou hlíny
-----
21.

Pod vrstvou spadaného listí u hospody se ztrácí zářez tělesa bývalé vlečky v Benátkách nad Jizerou
-----
22.

Benátky nad Jizerou, koleje v druhém přejezdu za hospodou byly vytrhány a místo bylo vyasfaltováno
-----
23.

Ocelový most bývalé vlečky přes řeku Jizeru do místní fabriky dnes slouží pro pěší a cyklisty
-----
24.

V tomto místě byla výhybka, hlavní trať do Carborunda vedla vlevo, vpravo byla odbočka do pivovaru
-----
25.

Poslední znatelný úsek tělesa bývalé vlečky před kruhovou křižovatkou v průmyslové části Benátek
-----
26.

Zachovalý železniční most bývalé železniční vlečky přes vodní rameno před firmou Carborundum
-----
foto prosinec 2008
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat