Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 15. srpna 2008

* Železnice Chotětov-Brodce nad Jizerou cukrovar *

Zahájení provozu 1881
Ukončení provozu 2005
Délka dráhy 4 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

První přejezd za nádražím Chotětov, před a za přejezdem byly koleje uříznuty a ponechány v přejezdu
-----
2.

Plevelem a náletovýmí dřevinami zarůstající první oblouk bývalé vlečky za nádražím Chotětov
-----
3.

Kamenné lože v obloukovém tělese náspu bývalé vlečky je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
4.

Za obloukem pokračuje dva metry vysoké těleso náspu bývalé vlečky do dlouhé roviny
-----
5.

Následuje další úsek rovného tělesa náspu bývalé vlečky mezi prvním a druhým obloukem
-----
6.

Mírný pravotočivý oblouk náspu bývalé vlečky má ve dvou úsecích částečně vybagrované kamenné lože
-----
7.

Rozhrnuté kamenné lože na tělese bývalé vlečky mezi vybagrovaným ložem a prvním přejezdem
-----
8.

Dobře viditelné asfaltem zalité koleje v prvním přejezdu přes silnici z Chotětova do Horek nad Jizerou
-----
9.

Rovný úsek tělesa bývalé vlečky za přejezdem ještě nestačil zarůst plevelem a náletovými dřevinami
-----
10.

Dobře viditelné a snadno průchodné těleso bývalé vlečky vedle silnice před mírným obloukem
-----
11.

Pod nánosem bláta z místního pole se ztrácí obloukové těleso bývalé vlečky u silnice z Chotětova Horek
-----
12.

Úsek tělesa bývalé vlečky za obloukem vede stále souběžně se silnicí z Chotětova do Horek
-----
13.

V tomto místě těleso bývalé vlečky odbočuje do prava, kdežto silnice do Horek nad Jizerou do leva
-----
14.

Vysokým plevelem zarostlý oblouk tělesa bývalé vlečky před kopcem Horka u Horek nad Jizerou
-----
15.

Pravotočivý oblouk tělesa bývalé vlečky u kopce Horka je zarostlý trávou a náletovými dřevinami
-----
16.

Levotočivý oblouk tělesa náspu bývalé vlečky mezi kopcem Horka a prvním můstkem
-----
17.

První můstek v tělese bývalé vlečky je z větší části zanesen hlínou, nosné traversy zde ještě jsou
-----
18.

Hustou trávou zarostlý oblouk bývalé vlečky za můstkem pokračuje dále mírným klesáním dolů
-----
19.

Rovný úsek náspu bývalé vlečky před mostem má kamenné lože ve kterém jsou betonové pražce
-----
20.

Kamenné portály z dnes již zlikvidovaného mostu bývalé vlečky před obcí Horky nad Jizerou
-----
21.

Štěrkové těleso obloukového náspu bývalé vlečky za mostem přichází do obce Horky nad Jizerou
-----
22.

Obloukové těleso bývalé vlečky v obci Horky nad Jizerou je stále plné zarostlých betonových pražců
-----
23.

Zaasfaltované koleje bývalé vlečky v přejezdu na křižovatce v obci Horky nad Jizerou
-----
24.

Řada betonových pražců v náspu bývalé vlečky před mostem přes Jizeru v obci Horky nad Jizerou
-----
25.

Ocelový most bývalé vlečky přes Jizeru v obci Horky nad Jizerou dnes slouží chodcům a cyklistům
-----
26.

Asi padesát metrů dlouhý úsek náspu za mostem je zavezený asi půlmetrovou navážkou hlíny
-----
27.

Mezi obcemi Brodce a Horky jsou v náspu velice dobře viditelné betonové pražce zalité v betonu
-----
28.

Těleso bývalé vlečky před cukrovarem, v hustě rostoucí trávě betonové pražce nejsou viditelné
-----
29.

Štěrková plocha bývalého seřadiště u cukrovaru v Brodcích, byly zde dvě manipulační koleje několik výhybek
-----
30.

Areál bývalého cukrovaru Brodce nad Jizerou, bývalá vlečka končila u bílé budovy za bílým plotem
-----
foto prosinec 2008
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat