Zahájení provozu 1881
Ukončení provozu 2005
Délka dráhy 4 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
První přejezd za nádražím Chotětov, před a za přejezdem byly koleje uříznuty a ponechány v přejezdu
-----
2.
Plevelem a náletovýmí dřevinami zarůstající první oblouk bývalé vlečky za nádražím Chotětov
-----
3.
Kamenné lože v obloukovém tělese náspu bývalé vlečky je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
4.
Za obloukem pokračuje dva metry vysoké těleso náspu bývalé vlečky do dlouhé roviny
-----
5.
Následuje další úsek rovného tělesa náspu bývalé vlečky mezi prvním a druhým obloukem
-----
6.
Mírný pravotočivý oblouk náspu bývalé vlečky má ve dvou úsecích částečně vybagrované kamenné lože
-----
7.
Rozhrnuté kamenné lože na tělese bývalé vlečky mezi vybagrovaným ložem a prvním přejezdem
-----
8.
Dobře viditelné asfaltem zalité koleje v prvním přejezdu přes silnici z Chotětova do Horek nad Jizerou
-----
9.
Rovný úsek tělesa bývalé vlečky za přejezdem ještě nestačil zarůst plevelem a náletovými dřevinami
-----
10.
Dobře viditelné a snadno průchodné těleso bývalé vlečky vedle silnice před mírným obloukem
-----
11.
Pod nánosem bláta z místního pole se ztrácí obloukové těleso bývalé vlečky u silnice z Chotětova Horek
-----
12.
Úsek tělesa bývalé vlečky za obloukem vede stále souběžně se silnicí z Chotětova do Horek
-----
13.
V tomto místě těleso bývalé vlečky odbočuje do prava, kdežto silnice do Horek nad Jizerou do leva
-----
14.
Vysokým plevelem zarostlý oblouk tělesa bývalé vlečky před kopcem Horka u Horek nad Jizerou
-----
15.
Pravotočivý oblouk tělesa bývalé vlečky u kopce Horka je zarostlý trávou a náletovými dřevinami
-----
16.
Levotočivý oblouk tělesa náspu bývalé vlečky mezi kopcem Horka a prvním můstkem
-----
17.
První můstek v tělese bývalé vlečky je z větší části zanesen hlínou, nosné traversy zde ještě jsou
-----
18.
Hustou trávou zarostlý oblouk bývalé vlečky za můstkem pokračuje dále mírným klesáním dolů
-----
19.
Rovný úsek náspu bývalé vlečky před mostem má kamenné lože ve kterém jsou betonové pražce
-----
20.
Kamenné portály z dnes již zlikvidovaného mostu bývalé vlečky před obcí Horky nad Jizerou
-----
21.
Štěrkové těleso obloukového náspu bývalé vlečky za mostem přichází do obce Horky nad Jizerou
-----
22.
Obloukové těleso bývalé vlečky v obci Horky nad Jizerou je stále plné zarostlých betonových pražců
-----
23.
Zaasfaltované koleje bývalé vlečky v přejezdu na křižovatce v obci Horky nad Jizerou
-----
24.
Řada betonových pražců v náspu bývalé vlečky před mostem přes Jizeru v obci Horky nad Jizerou
-----
25.
Ocelový most bývalé vlečky přes Jizeru v obci Horky nad Jizerou dnes slouží chodcům a cyklistům
-----
26.
Asi padesát metrů dlouhý úsek náspu za mostem je zavezený asi půlmetrovou navážkou hlíny
-----
27.
Mezi obcemi Brodce a Horky jsou v náspu velice dobře viditelné betonové pražce zalité v betonu
-----
28.
Těleso bývalé vlečky před cukrovarem, v hustě rostoucí trávě betonové pražce nejsou viditelné
-----
29.
Štěrková plocha bývalého seřadiště u cukrovaru v Brodcích, byly zde dvě manipulační koleje několik výhybek
-----
30.
Areál bývalého cukrovaru Brodce nad Jizerou, bývalá vlečka končila u bílé budovy za bílým plotem
-----
foto prosinec 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat