Zahájení provozu 1864
Ukončení provozu 1973
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-Kladensko-Nučická dráha-
1864 zprovozněn úsek na důl Amálie, 1889 zprovozněn úsek k dolu Max
-----
1.
odbočka v ulici U Hvězdy
-----
2.
první přejezd v ulici Milady Horákové
-----
3.
druhý přejezd v ulici Jaroslava Kociána
-----
4.
třetí přejezd v ulici Wolkerova
-----
5.
čtvrtý přejezd v ulici Železničářů
-----
6.
začátek nízkého obloukového tělesa
-----
7.
obloukové těleso
-----
8.
nízký obloukový násep
-----
9.
konec obloukového tělesa
-----
10.
rovina za obloukem
-----
11.
výhybka
-----
12.
v ulici Ke Stadionu
-----
13.
před obloukem
-----
14.
před obloukem
-----
15.
trasa za obloukem
-----
16.
důl amálie
-----
17.
trasa u stadionu
-----
18.
obloukový most
-----
19.
trasa tělesa dráhy
-----
20.
most před dráhu 093
-----
21.
pátý přejezd v ulici U Vodojemu
-----
22.
šestý přejezd v ulici Československé armády
-----
23.
za přejezdem
-----
24.
u garáží
-----
25.
rovné těleso
-----
26.
rovina
-----
27.
dlouhá rovina
-----
28.
před křižovatkou
-----
29.
dlouhý oblouk u dolu bresson
-----
30.
krátká rovina
-----
31.
před zářezem
-----
32.
začátek zavezeného zářezu
-----
33.
v zářezu
-----
34.
zářez před prvním mostem
-----
35.
první most
-----
36.
druhý most
-----
37.
začátek náspu
-----
38.
třetí most přes potůček
-----
39.
zavezený zářez
-----
40.
začátek nákladiště
-----
41.
stoupající těleso
-----
42.
těleso před dolem max
-----
43.
nakládací rampa
-----
44.
zavezené nákladiště
-----
45.
koncový šturc
-----
foto únor 2016
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat