Zahájení provozu 1889
Ukončení provozu 1935
Délka dráhy 6 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Úsek Ronna odbočka-Teodor důl, délka 2,5 km, provoz 1897-1935
-----
1.
Dnes již dávno opuštěné seřadiště Tuhaň, stále zde jsou koleje na důl Mayrau které se již nepoužívají
-----
2.
Mezi seřadištěm Tuhaň a přejezdem přes hlavní silnici se v rostoucí trávě ztrácí výhybka na důl Teodor
-----
3.
Přejezd přes hlavní silnici, vlevo jsou stále koleje na Mayrau, vpravo se po kolejích nic nezachovalo
-----
4.
Po prvním oblouku bývalé železniční vlečky dnes vede příjezdová komunikace k zahrádkové kolonii
-----
5.
Široká cestička na širokém stoupajícím asi metr vysokém náspu, to je pokračování tělesa bývalé vlečky
-----
6.
V rovném stoupajícím úseku tělesa bývalé železniční vlečky je ještě dnes viditelný další přejezd
-----
7.
Velmi dlouhá stoupající rovina asi půl metru vysokého tělesa náspu bývalé vlečky za druhým přejezdem
-----
8.
Pravotočivý stoupající oblouk nízkého náspu bývalé vlečky je z obou stran porostlý stromy a keři
-----
9.
Koncový rovný úsek tělesa nízkého náspu bývalé železniční vlečky před velmi hlubokým zářezem
-----
10.
V husté džungli náletových dřevin velmi hlubokého zářezu se ztrácí železná konstrukce mostu
-----
11.
Pokračující rovný asi pět metrů hluboký zářez bývalé vlečky je i nadále zarostlý neprostupnou džunglí
-----
12.
Stále stoupající rovný zářez je v tomto místě už asi jen metr hluboký avšak stále těžko prostupný
-----
13.
Pohled na konec zářezu před třetím přejezdem, zářez zde přes náletové dřeviny není vůbec viditelný
-----
14.
Třetí přejezd přes silnici ze Švermova do Vinařic, po přejezdu bývalé vlečky se zde nic nezachovalo
-----
15.
Rovný a mělký zářez bývalé železniční vlečky mezi třetím přejezdem a dolem Ronnase používá jako cesta
-----
16.
Navezeným pruhem hlušiny v zářezu bývalé železniční vlečky mezi zářezem a obloukovým tělesem
-----
17.
Asi půl metru vysoký pravotočivý obloukový násep bývalé vlečky před místem kde byla druhá výhybka
-----
18.
Pohled na místo kde byla druhá výhybka, pokračování kolejí rovně bylo směr důl Teodor a odbočka doprava směr důl Ronna
-----
19.
Dále bývalá železniční vlečka pokračovala přes dnešní areál soukromé firmy v místě šedivého domečku
------
20.
Sporé zbytky tělesa bývalé železniční vlečky vedle arealu soukromé firmy je porostlé stromy a travou
-----
21.
Další úsek mělkého zářezu bývalé vlečky je zakryt asi třímetrovou vrstvou výsypky z dolu Ronna
-----
22.
Za výsypkou dolu Ronna je pokračování širokého, rovného a mělkého zářezu bývalé železniční vlečky
------
23.
Snadno průchodný a dobře viditelný rovný úsek mělkého zářezu bývalé železnice směrem k dolu Teodor
------
24.
Po dlouhém a rovném úseku následuje mírný oblouk v širokém a asi půl metru hlubokém zářezu
-----
25.
Pohled na široký a rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky za obloukem který je snadno průchodný
-----
26.
Po dlouhém a rovném úseku tělesa bývalé vlečky dnes vede úzká pěšina využívána místními osadníky
-----
27.
Pokračování pěšiny na rovném a širokém tělese bývalé železniční vlečky mezi vzrostlými stromy
-----
28.
Z úzké pěšiny vedoucí po širokém a rovném tělese bývalé železniční vlečky se stává široká cesta
-----
29.
Mírně levotočivý keři a travou porostlý oblouk tělesa bývalé železniční vlečky před dolem Teodor
-----
30.
Dvoje vjezdová vrata před dolem Teodor značí že se zde bývalá železniční vlečka dělila na dvě koleje
-----
foto duben 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat