Zahájení provozu 1856
Ukončení provozu 1921
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Úsek Marie Antonie důl-Prago II důl, 2 km, provoz 1876-1921
-----
1.
V dáli mezi stromy se ztrácí strážní domek odbočky Vrapice kde byla výhybka a odkud začínala bývalá vlečka
-----
2.
V hustém porostu divoké vegetace se ztrácí krátký úsek mírně stoupajícího náspu bývalé železniční vlečky
-----
3.
Větší část hlubokého obloukového zářezu bývalé železniční vlečky je dnes již zavezena hlušinou z nedalekých dolů
-----
4.
Někde v tomto místě bylo nejhlubší místo dnes již k nepoznání zavezeného zářezu bývalé železniční vlečky
-----
5.
Dobře viditelný nezavezený konec obloukového zářezu bývalé železniční vlečky na konci Vrapického lesa
-----
6.
Těleso bývalé železniční vlečky přechází z dlouhého obloukového zářezu na delší široký a vysoký obloukový násep
-----
7.
Mohutné široké a vysoké pravotočivé obloukové těleso bývalé železniční vlečky bývalou před výhybnou
-----
8.
Pohled na začátek výhybny, z leva přicházely koleje z Vrapice, do prava odcházela delší odbočka na důl Marie Antonie
-----
9.
V trávě a ve stromcích za výhybnou se ztrácí krátký dobře viditelný zarostlý násep odbočky k dolu Marie Antonie
------
10.
Ve změti keřů a trávy se ztrácí začátek širokého zářezu delší železniční odbočky před dolem Marie Antonie
-----
11.
Hluboký zářez bývalé železniční odbočky u dolu Marie Antonie, konec zářezu se ztrácí v hustém porostu stromků a keřů
-----
12.
Jen vyjetá cesta ukazuje kde a jak dlouhá byla bývalá výhybna a seřadiště které obsluhovaly doly Vítek a Marie Antonie
-----
13.
K nepoznání se změnilo místo kde byl konec výhybny, rovně pokračovala trať na důl Prago, do prava byla kratší odbočka k dolu Vítek
-----
14.
Jen větrací komín zbyl z dolu Vítek, někde v tomto prostoru končila druhá kratší odbočka bývalé železniční vlečky
------
15.
Rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky u dolu Vítek se dnes již ztrácí hluboko pod navážkou důlní hlušiny
-----
16.
Asi tři metry hluboko pod touto cestou je zavezený začátek levotočivého obloukového zářezu bývalé vlečky
-----
17.
Pod touto cestou se nachází důlní hlušinou zavezený konec levotočivého obloukového zářezu bývalé železniční vlečky
-----
18.
Na jihovýchodním okraji obce Cvrčovice se přejezdem křížila bývalá železniční vlečka se silnicí z Kladna do Brandýska
-----
19.
Od přejezdu k domku na obzoru vedla bývalá vlečka po širokém a rovném náspu na jižním okraji obce Cvrčovice
-----
20.
Těleso bývalé železniční vlečky vedlo přes dnešní zahrady a zástavbu vlevo od dnešní cesty na jižním okraji obce
-----
21.
Pokračování pravotočivého obloukového tělesa bývalé železniční vlečky za obcí je změněno na blátivou polní cestu
-----
22.
Dlouhý a rovný úsek tělesa bývalé vlečky přechází z nízkého náspu na vysoký a široký násep přes místní potůček
-----
23.
Začátek klesajícího levotočivého obloukového tělesa bývalé železniční vlečky mezi Cvrčovicemi a dolem Prago
-----
24.
Stále mírně klesající levotočivé obloukové těleso bývalé železníční vlečky blíže k dolu Prago II
-----
25.
Pohled na rovný úsek cesty která vede po tělese bývalé železniční vlečky před dolem Prago II
-----
26.
Podél pozůstatku stěny jedné z budov dolu Prago vedl dlouhý a rovný koncový úsek bývalé vlečky
-----
foto duben 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat