Zahájení provozu 1889
Ukončení provozu 1925
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Koleje dnešní vlečky a bývalé trati 11b Kladno Dubí-Zvoleněves, tady byla výhybka kde do prava odbočovala vlečka do dolu Jan v Libušíně
-----
2.
Na tomto místě za odbočkou byl první přejezd bývalé vlečky přes silnici z Tuhaně do Třebichovic
-----
3.
Kamenný klenutý most přes Knovízský potok je první ze dvou mostů v náspu bývalé vlečky
-----
4.
Pokračování tělesa bývalé vlečky do mírného pravotočivého oblouku za prvním mostem
-----
5.
Rovný úsek tělesa bývalé vlečky vede asi sto metrů podle pole je travou zarostlý a málo znatelný
-----
6.
Nejdelší a nejhlubší rovný úsek bývalé vlečky vede v širokém zářezu který je dva metry hluboký
-----
7.
V tomto asi metr hlubokém zářezu začíná protisměrný oblouk který končí až na výhybně Rovina
-----
8.
Pokračování tělesa pravotočivého oblouku přešlo z roviny v zářezu do spoupání na vysokém náspu
-----
9.
V nejvyšším místě největšího náspu bývalé vlečky je druhý klenutý most přes Knovízský potok
-----
10.
V polovině obloukového tělesa bývalé vlečky byl druhý přejezd přes silnici z Libušína do Třebichovic
------
11.
Strmé pokračování pravotočivého oblouku bývalé vlečky mezi výhybnou Rovina a druhým přejezdem
-----
12.
Konec oblouku před výhybnou Rovina, na ploše bývalého seřadiště rostou budovy soukromé farmy
------
13.
Pohled na plochu bývalé výhybny a seřadiště Rovina, podle velikosti plochy byly zde tři koleje
-----
14.
Mírně obloukový mělký zářez bývalé vlečky je místo kde byl koncový šturc výhybny Rovina
-----
15.
Přístupová silnička na místní střelnici leží na obloukovém tělese bývalé vlečky před třetím přejezdem
-----
16.
Sutí a odpadem zavezené a neprostupným křovím zarostlé těleso bývalé vlečky za třetím přejezdem
-----
17.
Z větší části zavezený asi metr hluboký zářez bývalé vlečky mezi třetím přejezdem a dolem Jan
-----
18.
Travnatá plocha kde stál Janův důl v Libušíně, bývalá vlečka vedla vpravo pruhem vysoké suché trávy
-----
foto březen 2010
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat