Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

neděle 4. května 2008

* 1g Tasovice odbočka-Vápenný Podol *

Zahájení provozu 1882
Ukončení provozu 1978
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

V oblouku náspu dnešní dráhy byla výhybka odkud do leva odbočovala trať do Vápenného Podolu
------
2.

Asi metr vysoký a stále stoupající násep bývalé dráhy před mostem je zarostlý trávou, keři a stromy
------
3.

Kamenný klenutý most bývalé dráhy, za ním je vidět jednodušší železný most železnice do Prachovic
-----
4.

Stále mírně stoupající obloukový levotočivý násep bývalé železnice mezi mostem a hlubokým zářezem
------
5.

Za vysokým obloukovým náspem pokračovala bývalá železnice krátkým ale velmi hlubokým zářezem
-----
6.

Mírně stoupající obloukové těleso bývalé železnice je pokryto kousky dřeva po vykácení okolního lesa
-----
7.

Jen široká bahnitá lesní cesta zůstala na rovném a stále stoupajícím úseku tělesa bývalé železnice
------
8.

Ostře pravotočivý úsek stále stoupajícího obloukového tělesa bývalé železnice na samém okraji lesa
-----
9.

Ostře pravotočivě stoupající úsek tělesa bývalé železnice v lese pokračuje mírně levotočivým obloukem
-----
10.

Táhlý asi půl kilometru stoupající rovný úsek tělesa bývalé železnice v lese je přeměněn na lesní cestu
-----
11.

Levotočivě stoupající těleso bývalé železnice před poškozenou propustí se používá jako lesní cesta
-----
12.

Bagrováním štěrkového lože při likvidaci bývalé železnice byla poškozena tato kamenná propust
-----
13.

Vysokou trávou zarostlý začátek mírně stoupajícího dna obloukového zářezu za poškozenou propustí
-----
14.

V náletových dřevinách se ztrácí konec dlouhého zářezu před začátkem zhlaví nádraží Vápenný Podol
-----
15.

Budova bývalého nádraží Vápenný Podol je v zachovalém stavu, je obydlena slouží jako rodinný dům
-----
foto srpen 2010
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat