Zahájení provozu 1882
Ukončení provozu 1978
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
V oblouku náspu dnešní dráhy byla výhybka odkud do leva odbočovala trať do Vápenného Podolu
------
2.
Asi metr vysoký a stále stoupající násep bývalé dráhy před mostem je zarostlý trávou, keři a stromy
------
3.
Kamenný klenutý most bývalé dráhy, za ním je vidět jednodušší železný most železnice do Prachovic
-----
4.
Stále mírně stoupající obloukový levotočivý násep bývalé železnice mezi mostem a hlubokým zářezem
------
5.
Za vysokým obloukovým náspem pokračovala bývalá železnice krátkým ale velmi hlubokým zářezem
-----
6.
Mírně stoupající obloukové těleso bývalé železnice je pokryto kousky dřeva po vykácení okolního lesa
-----
7.
Jen široká bahnitá lesní cesta zůstala na rovném a stále stoupajícím úseku tělesa bývalé železnice
------
8.
Ostře pravotočivý úsek stále stoupajícího obloukového tělesa bývalé železnice na samém okraji lesa
-----
9.
Ostře pravotočivě stoupající úsek tělesa bývalé železnice v lese pokračuje mírně levotočivým obloukem
-----
10.
Táhlý asi půl kilometru stoupající rovný úsek tělesa bývalé železnice v lese je přeměněn na lesní cestu
-----
11.
Levotočivě stoupající těleso bývalé železnice před poškozenou propustí se používá jako lesní cesta
-----
12.
Bagrováním štěrkového lože při likvidaci bývalé železnice byla poškozena tato kamenná propust
-----
13.
Vysokou trávou zarostlý začátek mírně stoupajícího dna obloukového zářezu za poškozenou propustí
-----
14.
V náletových dřevinách se ztrácí konec dlouhého zářezu před začátkem zhlaví nádraží Vápenný Podol
-----
15.
Budova bývalého nádraží Vápenný Podol je v zachovalém stavu, je obydlena slouží jako rodinný dům
-----
foto srpen 2010
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat