Zahájení provozu 1870
Ukončení provozu 1938
Délka drážky 2,5 km
Rozchod kolejí 600 mm
-----
-----
1.
Na místě bývalé cementárny u nádraží Bohosudov dnes stojí moderní budovy zemědělského podniku, pro rozsáhlé terénní úpravy dnes již není možné zjistit kudy úzkokolejka vedla
-----
2.
Pohled od cementárny na rovný úsek bývalé úzkokolejky k prvnímu oblouku v polích za bohosudovským nádražím
-----
3.
Delší rovný úsek bývalé úzkokolejky v polích mezi prvním a druhým obloukem, pohled k druhému oblouku před zahrádkovou kolonií v Dolní Krupce
-----
4.
Silnice z Krupky do Teplic u zahrádkové kolonie v Dolní Krupce, někde v tomto místě bývalá úzkokolejka křížila silnici
-----
5.
Za třetím obloukem vedle zahrádkové kolonie v Dolní Krupce, přibližně někde těmito místy vedla bývalá úzkokolejka
-----
6.
Úsek bývalé úzkokolejky před Krupkou, téměř neznatelné těleso bývalé úzkokolejky před Teplickou ulicí
-----
7.
Teplická ulice na začátku Krupky, na této křižovatce bývalá úzkokolejka přecházela z pravého okraje silnice na levý okraj
-----
8.
Dolní ulice v Krupce, bývalá úzkokolejka vedla po levé straně silnice a podjížděla most dnešní tratě 132
-----
9.
Nádražní ulice začínající za mostem, bývalá úzkokolejka vedla podle náspu po levé straně silnice
-----
10.
Jáma vápenného lomu krupské městské části Vrchoslav, na okraji tohoto lomu končila bývalá úzkokolejka začínající v bývalé cementárně u nádraží Bohosudov
-----
foto červen 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat