Zahájení provozu 1990
Ukončení provozu 2004
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Výjezdová brána ze seřadiště za areálem Synthezie, jen štěrkové lože a modré terčíky s bílými okraji na vratech svědčí že tudy vedly koleje
-----
2.
První pravotočivý oblouk bývalé vlečky se nachází kousek za výjezdovou bránou
-----
3.
Za obloukem pokračuje prázdné štěrkové lože bývalé vlečky rovinou směrem ke Stéblové
-----
4.
Kousek před lesem končí štěrkové lože bývalé vlečky, dále je násep vybagrován a nic nepřipomíná že tudy vedla železnice
-----
5.
Vybagrovaný úsek náspu bývalé vlečky za první propustí je dnes širokou lesní cestou
-----
6.
Další vybagrovaný úsek náspu bývalé vlečky se nachází uprostřed lesa mezi první propustí a prvním přejezdem
-----
7.
Od lesní techniky rozježděný bahnitý úsek náspu bývalé vlečky před prvním přejezdem
-----
8.
První přejezd bývalé vlečky u osady Boudy, koleje byly vytrhány a prázdné místo vyasfaltováno
-----
9.
Těleso bývalé vlečky pod mostem hlavní silnice za prvním přejezdem je po štěrku snadno průchodné
-----
10.
Druhý oblouk bývalé vlečky za druhou propustí, na silnici vedle trati je stále značka oznamující přejezd při odbočení doprava
-----
11.
Druhý přejezd bývalé vlečky za osadou Bouda byl také vytrhán a vyasfaltován
-----
12.
Vybagrovaný úsek náspu bývalé vlečky za druhým přejezdem je snadno průchodný
-----
13.
Další rovinatý úsek náspu bývalé vlečky za třetí propustí je také snadno průchodný
-----
14.
Čtvrtá propust v tělese bývalé vlečky, na celé trati jich je celkem pět a všechny jsou si podobné
-----
15.
Za čtvrtou propustí snadno průchodné těleso bývalé vlečky vede podle lesa a začíná pomalu stoupat
-----
16.
Mírně stoupající těleso bývalé vlečky za pátou propustí je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
17.
Začínající třetí oblouk náspu tělesa bývalé vlečky již má větší sklon a je i nadále dobře schůdný
-----
18.
Stoupající rovný násep tělesa bývalé vlečky mezi třetím obloukem a třetím přejezdem
-----
19.
Třetí přejezd nedaleko obce Stéblová, zde také byly koleje vytrhány a mezera vyasfaltována
-----
20.
Těleso náspu bývalé vlečky za třetím přejezdem začíná pomalu zarůstat náletovými dřevinami
-----
21.
Čtvrtý oblouk tělesa bývalé vlečky je v některých úsecích průchodný a jiných zcela neprůchodný
-----
22.
Rovný úsek tělesa bývalé vlečky u obce Stéblová je opět snadno průchodný
-----
23.
Vybagrovaný úsek tělesa bývalé vlečky za obcí Stéblová byl místy pro blátivé louže zcela neprůchodný
-----
24.
Úsek tělesa bývalé vlečky před pátým obloukem je dobře znatelný a snadno průchodný
-----
25.
Začínající pátý oblouk bývalé vlečky, na obzoru je nahrnutá hromada štěrku z tělesa dráhy
-----
26.
Štěrkové lože na obloukovém tělese bývalé vlečky před čtvrtým přejezdem na konci obce Stéblová
-----
27.
Čtvrtý přejezd bývalé vlečky byl společný i pro trať 031 za obcí Stéblová
-----
28.
Na tělese bývalé vlečky vedoucí souběžně s tratí 031 jsou sporadické zbytky štěrkového lože
-----
29.
Holá plocha seřadiště bývalé vlečky na začátku nádraží Stéblová je po dešti hodně blátivá a těžko průchodná
-----
30.
Místo kde býval koncový šturc vlečky vedle nádraží Stéblová, bylo v plánu vlečku s nádražím propojit, k realizaci však nikdy nedošlo
-----
foto únor 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat