Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

sobota 22. prosince 2007

* Železnice Synthezia-Stéblová seřadiště *

Zahájení provozu 1990
Ukončení provozu 2004
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Výjezdová brána ze seřadiště za areálem Synthezie, jen štěrkové lože a modré terčíky s bílými okraji na vratech svědčí že tudy vedly koleje
-----
2.

První pravotočivý oblouk bývalé vlečky se nachází kousek za výjezdovou bránou
-----
3.

Za obloukem pokračuje prázdné štěrkové lože bývalé vlečky rovinou směrem ke Stéblové
-----
4.

Kousek před lesem končí štěrkové lože bývalé vlečky, dále je násep vybagrován a nic nepřipomíná že tudy vedla železnice
-----
5.

Vybagrovaný úsek náspu bývalé vlečky za první propustí je dnes širokou lesní cestou
-----
6.

Další vybagrovaný úsek náspu bývalé vlečky se nachází uprostřed lesa mezi první propustí a prvním přejezdem
-----
7.

Od lesní techniky rozježděný bahnitý úsek náspu bývalé vlečky před prvním přejezdem
-----
8.

První přejezd bývalé vlečky u osady Boudy, koleje byly vytrhány a prázdné místo vyasfaltováno
-----
9.

Těleso bývalé vlečky pod mostem hlavní silnice za prvním přejezdem je po štěrku snadno průchodné
-----
10.

Druhý oblouk bývalé vlečky za druhou propustí, na silnici vedle trati je stále značka oznamující přejezd při odbočení doprava
-----
11.

Druhý přejezd bývalé vlečky za osadou Bouda byl také vytrhán a vyasfaltován
-----
12.

Vybagrovaný úsek náspu bývalé vlečky za druhým přejezdem je snadno průchodný
-----
13.

Další rovinatý úsek náspu bývalé vlečky za třetí propustí je také snadno průchodný
-----
14.

Čtvrtá propust v tělese bývalé vlečky, na celé trati jich je celkem pět a všechny jsou si podobné
-----
15.

Za čtvrtou propustí snadno průchodné těleso bývalé vlečky vede podle lesa a začíná pomalu stoupat
-----
16.

Mírně stoupající těleso bývalé vlečky za pátou propustí je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
17.

Začínající třetí oblouk náspu tělesa bývalé vlečky již má větší sklon a je i nadále dobře schůdný
-----
18.

Stoupající rovný násep tělesa bývalé vlečky mezi třetím obloukem a třetím přejezdem
-----
19.

Třetí přejezd nedaleko obce Stéblová, zde také byly koleje vytrhány a mezera vyasfaltována
-----
20.

Těleso náspu bývalé vlečky za třetím přejezdem začíná pomalu zarůstat náletovými dřevinami
-----
21.

Čtvrtý oblouk tělesa bývalé vlečky je v některých úsecích průchodný a jiných zcela neprůchodný
-----
22.

Rovný úsek tělesa bývalé vlečky u obce Stéblová je opět snadno průchodný
-----
23.

Vybagrovaný úsek tělesa bývalé vlečky za obcí Stéblová byl místy pro blátivé louže zcela neprůchodný
-----
24.

Úsek tělesa bývalé vlečky před pátým obloukem je dobře znatelný a snadno průchodný
-----
25.

Začínající pátý oblouk bývalé vlečky, na obzoru je nahrnutá hromada štěrku z tělesa dráhy
-----
26.

Štěrkové lože na obloukovém tělese bývalé vlečky před čtvrtým přejezdem na konci obce Stéblová
-----
27.

Čtvrtý přejezd bývalé vlečky byl společný i pro trať 031 za obcí Stéblová
-----
28.

Na tělese bývalé vlečky vedoucí souběžně s tratí 031 jsou sporadické zbytky štěrkového lože
-----
29.

Holá plocha seřadiště bývalé vlečky na začátku nádraží Stéblová je po dešti hodně blátivá a těžko průchodná
-----
30.

Místo kde býval koncový šturc vlečky vedle nádraží Stéblová, bylo v plánu vlečku s nádražím propojit, k realizaci však nikdy nedošlo
-----
foto únor 2008
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat