Zahájení provozu 1881
Ukončení provozu 1931
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Za nádražím Měšice u Prahy jsou stále ještě koleje které se již nevyužívají a zarůstají trávou
-----
2.
Násep bývalé vlečky je na vrchu zarostlý neprostupnými keři, jediná možnost postupu vpřed byla jít mezi náspem a horkovodním potrubím
-----
3.
Obloukový násep bývalé vlečky je dnes cestou, pohled směrem k mostu přes Líbeznický potok
-----
4.
Kamenný klenutý most v náspu bývalé vlečky přes Líbeznický potok na okraji obce Měšice
-----
5.
Zářez bývalé vlečky za obcí Měšice je dnes již z větší části zavezen stavební sutí a odpadem
-----
6.
Začínající oblouk bývalé vlečky je v asi stometrové délce vyřezán a vysekán od náletových dřevin
-----
7.
První propust v náspu bývalé vlečky je pobořena a zavezena stavební sutí a odpadem
-----
8.
Dobře viditelný úsek náspu bývalé vlečky mezi pobořenou propustí a obloukovým zářezem
-----
9.
Začátek obloukového zářezu, tento úsek bývalé vlečky změněný ve ztezku je snadno průchozí
-----
10.
Pěší stezka dále pokračuje nejhlubším místem obloukového zářezu směrem do Líbeznice
-----
11.
Rovný a snadno průchodný úsek bývalé vlečky mezi obloukovým zářezem a druhou propustí
-----
12.
Druhá propust v tělese bývalé vlečky je také poničena, ale ne tolik jako první propust
-----
13.
Dobře znatelný násep za druhou propustí se mírně stáčí do pravého oblouku před obcí Líbeznice
-----
14.
Rovný úsek bývalé vlečky je asi jeden metr hluboký zářez mezi obloukem a novostavbami
-----
15.
Asi jeden metr vysoký násep bývalé vlečky se dnes pomalu ale jistě stává přístupovou cestou k novostavbám
-----
16.
Další úsek bývalé vlečky se již definitivně ztratil v zástavbě tenisového kurtu a dětského hřiště
-----
17.
Zazděná klenutá vjezdová brána do objektu bývalého cukrovaru, poslední úsek bývalé vlečky v obci Líbeznice
-----
foto prosinec 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat