Zahájení provozu 1881
Ukončení provozu 1961
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží Měšice u Prahy, z celé bývalé mratínské vlečky zůstal pouze zlomek vedoucí do místní průmyslové zóny
-----
2.
Částečně zavezený zářez v průmyslové zóně, vlečka podle mapy má končit u bílé výrobní haly
-----
3.
Přejezd bývalé vlečky byl nově vyasfaltován, těleso vlečky je dále asi sto metrů částečně zavezené
-----
4.
Dále za přejezdem je bývalá vlečka místy snadno průchodná, místy pro husté trní zcela neprůchodná
-----
5.
Další snadno průchodný úsek bývalé vlečky někde uprostřed mezi silnicí a zářezem
-----
6.
Začátek zářezu bývalé vlečky je hustě zarostlý trnitými keři a stává se zcela neprůchodný
-----
7.
Nejhlubší místo zářezu bývalé vlečky je pro hustotu náletových dřevin jen obtížně průchodné
-----
8.
Koncová část zářezu bývalé vlečky se pro husté trnité keře znovu stává zcela neprůchozí
-----
9.
Za hlubším zářezem bývalá vlečka pokračovala mělkým zářezem, který je dnes částečně zahrnutý
-----
10.
Těleso bývalé vlečky v mírném oblouku mezi zářezem a zahrnutým můstkem zarůstá smrčím
-----
11.
Málo znatelný úsek tělesa bývalé vlečky před rozbořeným a zahrnutým můstkem
-----
12.
V tomto místě se nachází rozbořený a zahrnutý můstek, také násep je částečně narušený
-----
13.
Před obcí Mratín se z tělesa bývalé vlečky stala polní cesta nedaleko novostaveb
-----
14
V obci Mratín se většina tělesa bývalé vlečky nachází na soukromých pozemcích
-----
15.
Bývalý cukrovar v Mratíně, před vjezdem do objektu se bývalá vlečka rozvětvila na dvě koleje
-----
foto prosinec 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat