Zahájení provozu 1867
Ukončení provozu 2004
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Původní vlečka začínala na bohosudovském nádraží a měřila 7 km, násep od Bohosudova k novému nádraží Chabařovice v délce 3 km a v současnosti po ní vede asfaltová silnička,
-----
1.
Na konci bohosudovského nádraží se zachovaly koleje na mostě přes hlavní silnici v obci Soběchleby
-----
2.
Za obloukem u obce Soběchleby začala bývalá železniční vlečka dlouhým rovným úsekem
-----
3.
Pokračování dlouhého rovného úseku tělesa bývalé železniční vlečky mezi novou tratí a polem
-----
4.
Začátek širokého a asi dva metry hlubokého zářezu bývalé železniční vlečky před fabrikou
-----
5.
Za fabrikou dále pokračovalo těleso bývalé vlečky přes pole, dnes je zde hluboký zářez hlavní silnice
-----
6.
Konec kolejí bývalé vlečky na ústeckém zhlaví nového nádraží Chabařovice, dále jsou již jen poničené betonové pražce
-----
7.
První oblouk bývalé vlečky za novým chabařovickým nádražím, štěrkové lože je částečně vybagrované a na hromádkách jsou zde betonové pražce
-----
8.
Delší úsek štěrkového lože bývalé vlečky s dřevěnými pražci, některé pražce jsou ve značném stadiu rozpadu
-----
9.
První delší rovný úsek bývalé vlečky, pohled na vysokou trávou zarostlý násep směrem k prvnímu mostu
-----
10.
Částečně kamenný a částečně betonový první most bývalé vlečky přes Habartický potok u Lučních rybníků
-----
11.
Pokračování trávou zarostlého rovného tělesa bývalé vlečky za prvním mostem před Prkenným Mlýnem
-----
12.
Mělký první zářez bývalé vlečky u Prkenného Mlýna je zarostlý vysokou trávou a začíná zarůstat i náletovými dřevinami
-----
13.
Začátek druhého oblouku bývalé vlečky vedle Prkenného Mlýna se občas používá jako příjezdová cesta
-----
14.
Pokračování druhého oblouku bývalé vlečky vedle Prkenného Mlýna, těleso je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
15.
Druhý rovný úsek tělesa bývalé vlečky vedle zemědělského areálu před druhým mostem
-----
16.
Druhý betono-kamenný most v asi metr vysokém náspu bývalé vlečky přes Telnický potok
-----
17.
První přejezd bývalé vlečky přes silnici z Chlumce do Chabařovic, v přejezdu zůstaly koleje
-----
18.
Mezi prvním a druhým přejezdem těleso bývalé vlečky pomalu začíná zarůstat trávou a keři, ale stále je průchodné
-----
19.
V druhém přejezdu bývalé vlečky přes hlavní silnici z Chlumce do Ústí nad Labem také zůstaly koleje
-----
20.
Za druhým přejezdem je z rovného tělesa bývalé vlečky široká štěrková cesta
-----
21.
Další rovný úsek tělesa bývalé vlečky před mostem dálnice D8 je dnes široká štěrková cesta
-----
22.
Za dálničním mostem se bývalá vlečka výhybkou rozdélila na několik odboček do výrobních závodů na její trase
-----
23.
Vybagrovaním vyhloubený úsek štěrkového lože bývalé vlečky před Dolem Antonín Zápotocký
-----
24.
Začátek areálu Dolu Antonín Zápotocký, pro rozsáhlé terénní úpravy v areálu dolu dnes již není možné určit kudy bývalá vlečka vedla
-----
25.
Areál bývalého Dolu Antonín Zápotocký, někde za těmito rozpadajícímí se budovami končila bývalá železniční vlečka
-----
foto červen 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat