Zahájení provozu
Ukončení provozu 2005
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Pozůstatek šturcu na libochovanské straně vlečky pomalu zarůstá trním
-----
2.
Štěrková plocha za šturcem je zhlaví kde se scházely všechny tři koleje
-----
3.
Místo kde se všechny tři koleje stáčely do oblouku k výhybně a nákladišti
-----
4.
Vybagrovaná štěrková lože v oblouku blíže k výhybně a nákladišti
-----
5.
Rovný úsek vlečky mezi obloukem a stavědlem, zde koleje byly jen vytrhány
-----
6.
Rovina druhé koleje vlečky pomalu zarůstá chmýřím a náletovými dřevinami
-----
7.
Naproti stavědlu je místo kde odbočovala kolej z hlavní trati na vlečku
-----
8.
Stavědlo dnes již chátrá, okna vytlučena,dveře vylomeny a vše ukradeno
-----
9.
Detajlní záběr zohýbané a rezavějící cedule na střeše stavědla
-----
10.
Rovný úsek vlečky za stavědlem, pohled směrem k lomu
-----
11.
Most vlečky u kamenolomu před násypnou věží
-----
12.
Nový široký betonový most je vlečkový, úzký kamenný most je trať 072
-----
13.
Násypná věž lomu, jedna kolej šla pod násypky věže, druhá šla vedle věže
-----
14.
Prostor kde vedla podle stěny odstavná kolej od násypné věže
-----
15.
Za násypnou věží se obě koleje vlečky opět sešly v jednu kolej
-----
16.
Pod skalní stěnou před závalem zůstalo v zemi několik pražců
-----
17.
Před sebuzínským šturcem je vlečka dnes zasypána padajícím kamením
-----
18.
Místo kde byl sebuzínský šturc se pomalu zaplňuje padajícími kameny
-----
foto říjen 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat