Zahájení provozu 1920
Ukončení provozu 1995
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží Mutějovice, pohled na výhybku a budovu bývalého depa patřící k bývalé vlečce
-----
2.
Pohled na totéž místo od budovy bývalého depa, pohled na celé nádraží Mutějovice
-----
3.
Trávou zarůstající těleso náspu bývalé vlečky hned za nádražím Mutějovice
-----
4.
Krátká rovinka mezi nádražím a prvním obloukem, stavba v dálce je stavědlo na lounském zhlaví
-----
5.
První oblouk tělesa bývalé vlečky, v náspu zůstaly betonové pražce které pomalu zarůstají trávou
-----
6.
Pokračování rovného úseku tělesa bývalé vlečky za prvním obloukem je snadno průchodné
-----
7.
Pohled na rovný úsek tělesa bývalé vlečky uprostřed mezi prvním a druhým obloukem
-----
8.
Těleso náspu bývalé vlečky před druhým obloukem, stále jsou zde betonové pražce
-----
9.
Začátek obloukového tělesa bývalé vlečky s betonovými pražci v kamenném loži je dobře viditelný
-----
10.
Uprostřed druhého oblouku tělesa bývalé vlečky přibývá náletových dřevin a průchod je obtížnější
-----
11.
Konec druhého oblouku tělesa bývalé vlečky je zarostlý náletovými dřevinami a obtížně průchodný
-----
12.
Krátký rovný úsek bývalé vlečky před přejezdem je již bez betonových pražců a kamenného lože
-----
13.
Přejezd u Dolu Perun I. koleje byly z obou stran uříznuty autogenem a v přejezdu ponechány
-----
14.
Úsek bývalé vlečky za přejezdem, zde byla výhybka na odstavnou kolej před nakládací rampou
-----
15.
První šturc, tady končila odstavná kolej bývalé vlečky před nakládací rampou u Dolu Perun I.
-----
16.
Nakládací rampa v oblouku tělesa bývalé vlečky za prvním šturcem u Dolu Perun I.
-----
17.
Pokračování nakládací rampy u Dolu Perun I. těleso bývalé vlečky zarůstá náletovými dřevinami
-----
18.
Koncový betonový šturc bývalé vlečky na konci nakládací rampy v areálu Dolu Perun I.
-----
foto duben 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat