Zahájení provozu 1904
Ukončení provozu 1932
Délka drážky 15 km
Rozchod kolejí 700 mm
-----
V roce 1908 byla úzkokolejka jako vlečka prodloužena z nádraží Kačice do dolu Schoeller v Libušíně
-----
1.
Budova skladu patřící k úzkokolejce na nádraží ve Slaném, vlastní úzkokolejné nádraží bylo za touto budovou
-----
2.
Trasa úzkokolejky před Studeněvsí, úzkokolejka vedla po levé straně silnice
-----
3.
Vlevo od křižovatky byla výhybka, hlavní trať vedla rovně, vlevo podle silnice vedla odbočka ke mlýnu
-----
4.
Rovné klesající těleso bývalé úzkokolejky, současnosti po tělese bývalé odbočky vede pěšina ke mlýnu
-----
5.
Krkavčí (Heidlerův) mlýn ve Studeněvsi kde končila první odbočka úzkokolejky
-----
6.
Studeněves, úzkokolejka vedla někde v mísech kde je chodník
-----
7.
Násep od Řisutského rybníka ke Studeněvsi slouží dnes jako cesta
-----
8.
První klenutý cihlový most přes Řisutský potok za Studeněvsí
-----
9.
Násep od Řisutského rybníka k zářezu směrem k Přelíci
-----
10.
Začátek dlouhého zářezu bývalé úzkokolejky od Studeněvsi k Přelíci
-----
11.
Nejhlubší místo zářezu mezi Studeněvsí a Přelící, pro těžko prostupnou vegetaci toho moc vidět není
-----
12
Konec zářezu u Přelíce který je dnes již částečně zavezen odpadem
-----
13.
Vybagrovaný asi tři metry vysoký násep v údolí Drneckého potoka
-----
14.
Na náspu bývalé úzkokolejky vede pěšina z Přelíce do Štemberka
-----
15.
Nejvyšší násep na celé drážce překonává údolí Štemberského potoka
-----
16.
Zářez bývalé úzkokolejky mezi cihelnou a alejí ze Smečna do Štemberka
-----
17.
Na severovýchodním okraji smečenské bažantnice vede násep kolem cihelny
-----
18.
Rovný úsek bývalé drážky vede lesem na severu smečenské bažantnice
-----
19.
Můstek přes Muclavský potok na západním cípu smečenské bažantnice, náspy z obou stran můstku byly vybagrovány
-----
20.
Zářez před myslivnou v bažantnici, pohled od bývalého přejezdu k můstku
21.
Zářez za myslivnou, z bývalé úzkokolejky je zarůstající lesní pěšina
-----
22.
Čerstvě vyřezaný a vysekaný násep uprostřed smečenské bažantnice
-----
23.
Přerušený násep před obloukem na východní straně smečenské bažantnice
-----
24.
Zde bývala výhybka pro odbočku k nádraží ve Smečně na jižním okraji bažantnice
-----
25.
Zarostlý a větvemi zavezený zářez k nádraží, pohled z místa bývalé výhybky
-----
26.
Budova bývalého nádraží ve Smečně, z druhé strany této budovy končila druhá odbočka
-----
27.
Asi čtvrtina zářezu ve smečenské bažantnici u hřiště je zavezena nejrůznějším odpadem
-----
28.
Zasypaný zářez vedle hřiště u silnice ze Smečna do Nové Vsi
-----
29.
Silnice ze Slaného do Rakovníka u smečenského dvora, byly tyto dva pískovcové kvádry součástí mostku nebo propusti bývalé úzkokolejky?
-----
30.
Nádraží Kačice, koleje od úzkokolejky vedly vlevo od kolejí normálního rozchodu
-----
31.
Vybagrovaný násep vlečky nedaleko silnice z Dolu Libušín do Kačic
-----
32.
Zářez úzkokolejky jdoucí nedaleko náspu tělesa nákladiště Kačice
-----
33.
Bývalý přejezd u Dolu Libušín, úzkokolejka pokračovala málo znatelným průřezem do lesa
-----
34.
Zarůstající násep za přejezdem, pohled směrem k dolu v Libušíně
-----
35.
Důl Libušín (Schoeller), v areálu tohoto dolu úzkokolejná železnice končila
-----
foto srpen 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat