Zahájení provozu 1870
Ukončení provozu 1925
Délka dráhy 4 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží ve Velkém Oseku, odtud začínala dráha do Karlína
-----
2.
Bývalý přejezd mezi nádražím a fabrikou na silnici z Velkého Oseka na Volárnu
-----
3.
Kamenné pozůstatky prvního mostu se nacházejí za fabrikou
-----
4.
Tady železnice vedla po poli kousek od vodního příkopu
-----
5.
Pohled od současné trati 020 na místo kde vedla dráha ,pohled směrem k Velkému Oseku
-----
6.
Násep bývalé dráhy za současnou tratí 020 pohled směrem ke Karlínu
-----
7.
Rovný úsek bývalé dráhy před obloukem, pohled směrem ke Karlínu
-----
8.
Pohled na obloukový násep bývalé železnice směrem ke Karlínu
-----
9.
Pohled na tentýž obloukový násep směrem k Velkému Oseku
-----
10.
Bývalý násep dráhy u hájovny Bačov, po náspu vede plot dělící bažantnici a ohrazené pole
-----
11.
Druhý můstek v tělese bývalé železnice u hájovny Bačov
-----
12.
Za hájovnou Bačov, na okraji náspu rostoucí náletové dřeviny vytvořili průchozí tunel
-----
13.
Málo znatelný násep mezi hájovnou Bačov a bačovským polesím
-----
14.
Bačovské polesí, vpravo zbytek náspu, levá část náspu byla podélně vybagrována na odvodňovací kanál
-----
15.
Mezi cestou a lesem vede narušený násep nedaleko Dvora Karlín
-----
16.
Třetí můstek bývalé železnice před Dvorem Karlín
-----
17.
Dvůr Karlín, někde v těchto místech končila železnice z Velkého Oseka
-----
foto listopad 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat