Zahájení provozu 1914
Ukončení provozu 1950
Délka drážky 25 km
Rozchod kolejí 760 mm
-----
Mapa celé lesní železnice
-----
1. úsek Velký Rečkov pila-Horačka
-----
1.
Pila ve Velkém Rečkově, na této ploše začínala bývalá úzkokolejná lesní železnice
-----
2.
Za Rečkovem úzkokolejka podjížděla most trati 080 u zastávky Bělá pod Bezdězem zastávka
-----
3.
Hluboký zářez na celé bývalé lesní úzkokolejce kousek za mostem trati 080
-----
4.
Násep bývalé úzkokolejky před prvním obloukem, pohled směrem k Velkému Rečkovu
-----
5.
Pravotočivý zářez prvního oblouku bývalé lesní železnice, pohled směrem k Rečkovu
-----
6.
Druhý levotočivý oblouk bývalé úzkokolejky, z bývalého náspu je široká lesní cesta
-----
7.
Bývalá železnice stoupala k vrcholku kopce Zadní Kozinec, pohled směrem k Rečkovu
-----
8.
Vrcholek Zadní Kozinec, třetí nejvyšší bod bývalé úzkokolejné lesní železnice
-----
9.
Křižovatka se zelenou turistickou značkou, pohled na bývalou drážku směrem k Zadnímu Kozinci
-----
10.
Za křižovatkou se zelenou značkou, pohled na bývalou železnici směrem ke Kozímu Hřbetu
-----
11.
Mělký zářez bývalé drážky u vrchu Kozí Hřbet, nejvyšší bod bývalé lesní úzkokolejky
-----
12.
Křížování bývalé lesní úzkokolejky se silnicí z Bělé pod Bezdězem do Dolní Krupé
-----
13.
Úsek bývalé lesní úzkokolejky za přejezdem, pohled směrem k nákladišti Radechov
-----
14.
Místo kde byla výhybka, do leva odcházela trať do Hradčan, do prava k nákladišti Radechov
-----
15
Plocha kde končila jediná odbočka celé drážky a kde byla odstavná kolej nákladiště Radechov
-----
16.
Zářez bývalé úzkokolejky za výhybkou a nákladištěm Radechov, pohled k Mariánské Cestě
-----
17.
Obloukový zářez mezi Radechovem a hlavní silnicí z Bělé pod Bezdězem do Kuřivod
-----
18.
Rovný úsek bývalé úzkokolejné lesní železnice nedaleko pramene pod Lysou Horou
-----
19.
Mělký zářez za pramenem pod Lysou Horou, pohled směrem k hlavní silnici z Bělé do Kuřivod
-----
20.
Křížování hlavní silnice Mariánské Cesty a úzkokolejky která vedla zprava za závorou přešla silnici i cestu a odcházela doleva
-----
2. úsek Horačka-Hradčany nákladiště
-----
21.
Těleso drážky od křižovatky se silnicí a Mariánskou Cestou směrem k oblouku dnes pomalu zarůstá smrčím
-----
22.
Křižování bývalé lesní železnice s Mariánskou Cestou bylo někde v zatáčce cesty
-----
23.
Zarůstající mělký zářez v oblasti Suchý Les, pohled od přejezdu na Mariánské Cestě
-----
24.
Mělký a rovný zářez po úzkokolejce od Mariánské Cesty ke Staré Mělnické Cestě
-----
25.
Asi metr hluboký zářez zarůstající trávou a borovicemi před Starou Mělnickou Cestou
-----
26.
Velmi krátký pravotočivý obloukový zářez bývalé lesní železnice před Tokaništěm
-----
27.
Delší pravotočivý asi půl metru hluboký zářez bývalé drážky na mýtině na Tokaništi
-----
28.
Nejdelší mírně pravotočivý obloukový zářez bývalé lesní železnice v lese za Tokaništěm
-----
29.
Před Strážovem, úzkokolejka vedla v místech malých smrčků mezi vzrostlými stromy
-----
30.
Oblast a bývalá osada Strážov, v těchto místech byla výhybna a nákladiště bývalé drážky
-----
31.
Rovný úsek tělesa bývalé drážky, pohled k bývalé výhybně a nákladišti na Strážově
-----
32.
Pohled na obloukový úsek tělesa bývalé úzkokolejné lesní železnice za Strážovem
-----
33.
V pravo od cesty je znatelný rovný úsek mělkého zářezu drážky v oblasti Velký Buk
-----
34.
Pohled na obloukový úsek a přejezd bývalé úzkokolejky přes cestu za oblastí Velký Buk
-----
35.
Rovný dlouhý a mělký zářez bývalé lesní drážky za přejezdem před oblastí Malý Buk
-----
36.
Snadno průjezdný rovný a dlouhý úsek bývalé úzkokolejné železnice v oblasti Malý Buk
-----
37.
Na místě bývalé lesní úzkokolejky a úzké lesní cesty je dnes nová asfaltka u vršku Víšek
-----
38.
Křížení bývalé úzkokolejky přes hlavní silnici Doksy-Mimoň u hájovny Hradčany-Trojzubec
-----
39.
Málo znatelný rovný úsek bývalé lesní železnice mezi hájovnou Trojzubec a Dlouhou Roklí
-----
40.
Oblast Dlouhá Rokle v Hradčanských Stěnách někde tady úzkokolejná železnice končila
-----
foto srpen 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat