Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Severní zhlaví a koncový šturc bývalé vlečky na severozápadním okraji ústecké části Staré Předlice
-----
2.
Celkový pohled na štěkové lože bývalého seřadiště, podle kamenitých pruhů byly zde čtyři koleje
-----
3.
Pohled na mírně pravotočivě odbočující jižní zhlaví bývalého seřadiště před dálničním mostem
-----
4.
Místo kde byla odbočka, do prava odcházela trať na západní nádraží, rovně vedly koleje k nákladišti
-----
5.
Rovný úsek bývalé vlečky před dálničním mostem, tady začínal areál nákladiště bývalé vlečky
-----
6.
Uprostřed bývalého rozlehlého nákladiště zůstal přejezd kde se zachovalo asi deset metrů kolejí
-----
7.
Někde tady pod dálničním mostem byl konec rozlehlého náklasiště a stál zde také jižní šturc
-----
8.
Pravotočivý obloukový úsek štěrkového tělesa bývalé vlečky asi sto metrů před dálničním mostem
-----
9.
Torzo poničeného a rezavějícího šturcu v obloukovém tělese bývalé vlečky pod dálničním mostem
-----
10.
Začátek dlouhého levotočivého obloukového tělesa bývalé vlečky ve kterém zůstaly betonové pražce
-----
11.
Další pokračování obloukového asi půl metru vysokého tělesa bývalé vlečky za dálničním mostem
-----
12.
Dva kolejnicové sloupy jsou pozůstatky vjezdové brány do objektu v obloukovém tělese bývalé vlečky
-----
13.
Pokračování levotočivého obloukového náspu bývalé vlečky před silničním a dálničním mostem
-----
14.
Souběžně vedoucí pozůstatky bývalé vlečky a trati 130 kousek za silničním a dálničním mostem
-----
15.
Asi padesátimetrový obloukový pozůstatek kolejí a příjezdová výhybka před západím nádražím
-----
16.
Opačný konec zbytku kolejí v obloukovém tělese bývalé vlečky vedoucí souběžně s tratí 130 a 132
-----
17.
Poslední mírně obloukový úsek tělesa mezi výhybkou s kolejemi a šturcem u zhlaví západního nádraží
-----
18.
Ve šturcu na západním nádraží zůstaly dvě kolejnice které jsou stále zajištěny dřevěným pražcem
-----
foto duben 2010
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat