Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 15. ledna 2010

* Železnice Ústí nad Labem záp. nádr.-Předlice nákl. *

Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Doposud se mi nepodařilo zjistit kterému podniku tato vlečka sloužila
-----
1.

Severní zhlaví a koncový šturc bývalé vlečky na severozápadním okraji ústecké části Staré Předlice
-----
2.

Celkový pohled na štěkové lože bývalého seřadiště, podle kamenitých pruhů byly zde čtyři koleje
-----
3.

Pohled na mírně pravotočivě odbočující jižní zhlaví bývalého seřadiště před dálničním mostem
-----
4.

Místo kde byla odbočka, do prava odcházela trať na západní nádraží, rovně vedly koleje k nákladišti
-----
5.

Rovný úsek bývalé vlečky před dálničním mostem, tady začínal areál nákladiště bývalé vlečky
-----
6.

Uprostřed bývalého rozlehlého nákladiště zůstal přejezd kde se zachovalo asi deset metrů kolejí
-----
7.

Někde tady pod dálničním mostem byl konec rozlehlého náklasiště a stál zde také jižní šturc
-----
8.

Pravotočivý obloukový úsek štěrkového tělesa bývalé vlečky asi sto metrů před dálničním mostem
-----
9.

Torzo poničeného a rezavějícího šturcu v obloukovém tělese bývalé vlečky pod dálničním mostem
-----
10.

Začátek dlouhého levotočivého obloukového tělesa bývalé vlečky ve kterém zůstaly betonové pražce
-----
11.

Další pokračování obloukového asi půl metru vysokého tělesa bývalé vlečky za dálničním mostem
-----
12.

Dva kolejnicové sloupy jsou pozůstatky vjezdové brány do objektu v obloukovém tělese bývalé vlečky
-----
13.

Pokračování levotočivého obloukového náspu bývalé vlečky před silničním a dálničním mostem
-----
14.

Souběžně vedoucí pozůstatky bývalé vlečky a trati 130 kousek za silničním a dálničním mostem
-----
15.

Asi padesátimetrový obloukový pozůstatek kolejí a příjezdová výhybka před západím nádražím
-----
16.

Opačný konec zbytku kolejí v obloukovém tělese bývalé vlečky vedoucí souběžně s tratí 130 a 132
-----
17.

Poslední mírně obloukový úsek tělesa mezi výhybkou s kolejemi a šturcem u zhlaví západního nádraží
-----
18.

Ve šturcu na západním nádraží zůstaly dvě kolejnice které jsou stále zajištěny dřevěným pražcem
-----
foto duben 2010
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat