Zahájení stavby 1871
Přerušení stavby 1872
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Stavba tohoto úseku byla přerušena poté co došlo k obrovskému sesuvu zeminy v hlubokém zářezu před zastávkou Potvorov
-----
1.
Žatecké zhlaví nádraží Mladotice, původní těleso bylo později využito k vedení kolejí místní dráhy Mladotice-Rakovník
-----
2.
Klesající těleso za nádražím Mladotice, na původním tělese jsou koleje místní dráhy Mladotice- Rakovník po které se už od roku 1996 nejezdí
-----
3.
Železný příhradlový most přes Mladotický potok místní dráhy stále vede v trase nedostavěné železnice Mladotice-Potvorov
-----
4.
Do prava vedou koleje a násep místní dráhy Mladotice-Rakovník, do prava vede násep nedostavěné dráhy do Potvorova
-----
5.
Travou porostlý nedokončený rovný asi tři metry vysoký násep rozestavěné a nedostavěné železnice do Potvorova
-----
6.
Pohled na nedokončené těleso a začátek nedokončeného zářezu který v dálce je již dnes zarostlý vzrostlými stromy
-----
7.
Závozem přerušený asi pět metrů hluboký velmi široký rovný zářez je dnes také již porostlý vzrostlými stromy
-----
8.
Konec hlubokého širokého a hlubokého zářezu nedostavěné železnice je na dně porostlý travou a na březích zapadaný listím
-----
9.
Někudy tudy přes široké pole mělo vést pravě stavěné těleso železnice, po sesuvu u Odlezel zde nebyly terénní úpravy nikdy započaty
-----
10.
Podle terénních výpočtů za touto cestou mělo vést těleso právě stavěné železnice ale už tady nikdy kopnuto krumpáčem nebylo
-----
11.
Vpravo od lesní cesty je vidět pravostranný odvodňovací příkop což je pokračování právě budovaného tělesa železnice
-----
12.
Pohled na nedokončený násep asi jeden metr vysokého rovného tělesa budované železnice který je porostlý vzrostlými stromy
-----
13.
Další úsek nedokončeného širokého mírně pravotočivého tělesa uprostřed lesa je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
14.
V tělese rozestavěné železnice se nachází rozpadající se kamenný most který byl rozestavěn a nedokončený byl opuštěn
-----
15.
Přes údolí místního potoka měl být most, pohled na nedokončený mohutný severní násep, most se ani nezačal stavět
-----
16.
Další úsek rozestavěné železnice je velmi dlouhý rovný úsek asi metr vysokého a širokého tělesa uprostřed lesa
-----
17.
Tento úsek dlouhého širokého a rovného tělesa rozestavěné železnice v lese se hojně využívá jako lesní cesta
-----
18.
Za současným přejezdem přes těleso rozestavěné železnice je vidět konec asi dva metry vysokého rovného tělesa
-----
19.
Poslední úsek nedokončeného asi padesát metrů dlouhého rovného náspu, dále jsou již viditelné důsledky obrovského závalu
-----
20.
Dále se nachází částečně zleva vykopaný a z prava částečně zavalený zářez, celý tento úsek je asi padesát metrů dlouhý a asi čtyři metry hluboký
-----
21.
Asi padesát metrů před Odlezelským jezerem je konec částečně vykopaného a částečně zavaleného zářezu rozestavěné železnice
-----
22.
Před Odlezelským jezerem se zachoval částečně vykopaný rovný asi dva metry hluboký zářez rozestavěné železnice
-----
23.
Tímto obrovským závalem ohromné masy zeminy vzniklo Odlezelské jezero po jehož dně mělo vést těleso právě budované železnice
-----
24.
Hluboké údolí Mladotického potoka za Odlezelským jezerem, kudy tudy měla vést právě budovaná železnice mi není známo
-----
25.
Novější úsek železnice před zastávkou Potvorov, jak a kudy zde měla vést rozestavěná železnice se mi dosud zjistit nepodařilo
-----
foto květen 2014
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat