Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 15. ledna 2010

* 160-Mladotice-Potvorov *

Zahájení stavby 1871
Přerušení stavby 1872
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Stavba tohoto úseku byla přerušena poté co došlo k obrovskému sesuvu zeminy v hlubokém zářezu před zastávkou Potvorov
-----
1.

Žatecké zhlaví nádraží Mladotice, původní těleso bylo později využito k vedení kolejí místní dráhy Mladotice-Rakovník
-----
2.

Klesající těleso za nádražím Mladotice, na původním tělese jsou koleje místní dráhy Mladotice- Rakovník po které se už od roku 1996 nejezdí
-----
3.

Železný příhradlový most přes Mladotický potok místní dráhy stále vede v trase nedostavěné železnice Mladotice-Potvorov
-----
4.

Do prava vedou koleje a násep místní dráhy Mladotice-Rakovník, do prava vede násep nedostavěné dráhy do Potvorova
-----
5.

Travou porostlý nedokončený rovný asi tři metry vysoký násep rozestavěné a nedostavěné železnice do Potvorova
-----
6.

Pohled na nedokončené těleso a začátek nedokončeného zářezu který v dálce je již dnes zarostlý vzrostlými stromy
-----
7.

Závozem přerušený asi pět metrů hluboký velmi široký rovný zářez je dnes také již porostlý vzrostlými stromy
-----
8.

Konec hlubokého širokého a hlubokého zářezu nedostavěné železnice je na dně porostlý travou a na březích zapadaný listím
-----
9.

Někudy tudy přes široké pole mělo vést pravě stavěné těleso železnice, po sesuvu u Odlezel zde nebyly terénní úpravy nikdy započaty
-----
10.

Podle terénních výpočtů za touto cestou mělo vést těleso právě stavěné železnice ale už tady nikdy kopnuto krumpáčem nebylo
-----
11.

Vpravo od lesní cesty je vidět pravostranný odvodňovací příkop což je pokračování právě budovaného tělesa železnice
-----
12.

Pohled na nedokončený násep asi jeden metr vysokého rovného tělesa budované železnice který je porostlý vzrostlými stromy
-----
13.

Další úsek nedokončeného širokého mírně pravotočivého tělesa uprostřed lesa je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
14.

V tělese rozestavěné železnice se nachází rozpadající se kamenný most který byl rozestavěn a nedokončený byl opuštěn
-----
15.

Přes údolí místního potoka měl být most, pohled na nedokončený mohutný severní násep, most se ani nezačal stavět
-----
16.

Další úsek rozestavěné železnice je velmi dlouhý rovný úsek asi metr vysokého a širokého tělesa uprostřed lesa
-----
17.

Tento úsek dlouhého širokého a rovného tělesa rozestavěné železnice v lese se hojně využívá jako lesní cesta
-----
18.

Za současným přejezdem přes těleso rozestavěné železnice je vidět konec asi dva metry vysokého rovného tělesa
-----
19.

Poslední úsek nedokončeného asi padesát metrů dlouhého rovného náspu, dále jsou již viditelné důsledky obrovského závalu
-----
20.

Dále se nachází částečně zleva vykopaný a z prava částečně zavalený zářez, celý tento úsek je asi padesát metrů dlouhý a asi čtyři metry hluboký
-----
21.

Asi padesát metrů před Odlezelským jezerem je konec částečně vykopaného a částečně zavaleného zářezu rozestavěné železnice
-----
22.

Před Odlezelským jezerem se zachoval částečně vykopaný rovný asi dva metry hluboký zářez rozestavěné železnice
-----
23.

Tímto obrovským závalem ohromné masy zeminy vzniklo Odlezelské jezero po jehož dně mělo vést těleso právě budované železnice
-----
24.

Hluboké údolí Mladotického potoka za Odlezelským jezerem, kudy tudy měla vést právě budovaná železnice mi není známo
-----
25.

Novější úsek železnice před zastávkou Potvorov, jak a kudy zde měla vést rozestavěná železnice se mi dosud zjistit nepodařilo
-----
foto květen 2014
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat