Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pondělí 1. prosince 2008

* 121 Hostivice Litovice-Středokluky *

Zahájení provozu 1873
Ukončení provozu 1960
Délka dráhy 7 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Jeneček stavědlo 1, rovně pokračuje původní nepoužívaná trať do Středokluk, výhybkou do prava odbočuje trať do Hostivic
-----
2.

Přes silně frekventovanou jednokolejnou trať č. 120 z Prahy do Kladna se klene již značně zanedbaný železný most
-----
3.

Pohled na místo kde nová železniční přeložka přerušila asi půl metru vysoký původní násep tělesa bývalé železnice
-----
4.

K nepoznání vysokou a hustou travou a vzrostlými stromky zarostlé asi půl metru vysoké těleso náspu bývalé železnice
-----
5.

Pohled na částečně viditelný malými stromky a nízkou travou porostlý mírně pravotočivý násep bývalé železnice
-----
6.

Místo kde původní spojovací dráha do prava odbočovala na původní dráhu do Středokluk, pohled na novou přeložku
-----
7.

Částečně zavezený asi půl metru hluboký zářez bývalé spojovací železnice je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
8.

Pokračování téhož mírně pravotočivého mělkého zářezu bývalé železniční trati je stále dobře viditelné a průchodné
-----
9.

Místo kde koleje původní trati a koleje spojovací trati dosáhly stejné roviny a pokračovaly dále k výhybce na obzoru
-----
10.

Na této ploše se jak koleje původní dráhy od Litovic a koleje od Hostivic sešly do výhybky a pokračovaly do Středokluk
-----
11.

Široký násep nově vybudovaného nadjezdu přes dálnici vede rovně v místě kde vedlo i těleso bývalé železniční trati
-----
12.

Za nadjezdem přes dálnici následuje asi padesátimetrový úsek asi půl metru vysokého rovného vybagrovaného náspu
-----
13.

Další úsek asi půl metru vysokého širokého a rovného náspu bývalé železnice mezi poli je také narušen bagrováním
-----
14.

Již neporušený rovný a široký úsek tělesa bývalé železnice je porostlý travou a je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
15.

Pěšinka vedoucí po širokém a rovném náspu bývalé železnice je lemována po krajích stromky před lesíkem s propustí
-----
16.

Uprostřed lesíka kdysi byla v tělese náspu malá propust, pohled na místo kde je na bývalé propusti hromada hlíny
-----
17.

V nejbližším stromoví se skrývá konec náspu, dále přes pole a plochu letiště Ruzyně se po náspu nic nezachovalo
-----
foto květen 2012
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat