Zahájení provozu 1882
Ukončení provozu 1975
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Bývalé nádraží Mikovice, dnešní Kralupy-předměstí, bývalá železnice vede přes areál firmy Skanska
-----
2.
Pohled do areálu firmy Skanska, pokračování kolejí bývalé železnice dále z areálu firmy na nádraží
-----
3.
Kralupy-zastávka, dosud se mi nepodařilo zjistit zda hrana nástupiště je z doby provozu železnice
-----
4.
Konec kolejí a na nich přišroubovaný pražcový šturc v zářezu vedoucí souběžně s ulicí 28. října
-----
5.
Asi půl metru hluboký mělký zářez bývalé železnice před bývalým přejezdem přes ulici 28. října
-----
6.
Na rovném a širokém úseku tělesa bývalé železnice za bývalým přejezdem dnes vede úzký chodník
-----
7.
Těleso bývalé železnice dále pokračuje táhlým obloukem na kterém i nadále vede úzký chodník
-----
8.
Chodník pokračuje na obloukovém tělese bývalé dráhy na okrajích porostlého okrasnýmí dřevinami
-----
9.
Na obloukovém asi metr vysokém tělese bývalé trati skončil úzký chodník a dále pokračuje pěšina
-----
10.
V tomto místě je konec obloukového náspu, dále je nízký násep bývalé železnice vybagrován
-----
11.
V trase vybagrovaného náspu bývalé železnice před mostem dnes vede široký asfaltový chodník
-----
12.
Původní most v tělese bývalé železnice přes Zákolanský potok před bývalou zastávkou Kralupy-město
-----
13.
Za bývalou zastávkou Kralupy-město vede těleso bývalé železnice přes areál místní mateřské školky
-----
14.
Málo znatelný rovný úsek tělesa bývalé železnice vedoucí mezi paneláky a ulicí Generála Klapálka
-----
15.
Dnes již neznatelný obloukový úsek tělesa bývalé železnice před nádražím Kralupy nad Vltavou
-----
foto prosinec 2009
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat