pokračování
-----
2. Úsek Tišnov-Brno hlavní nádraží, 32 km, provoz 1885-1952
-----
2.1. Úsek Tišnov-Kuřim, délka 12 km, provoz 1885-1952
-----
51.
-----
52.
-----
53.
-----
54.
-----
55.
-----
56.
-----
57.
-----
58.
-----
59.
-----
60.
-----
61.
-----
62.
-----
63.
-----
64.
-----
65.
-----
66.
-----
67.
-----
68.
-----
69.
-----
70.
-----
foto říjen 2022
-----
-----
71.
široký zářez
-----
72.
zarostlé těleso
-----
73.
nádraží česká
-----
74.
rovní těleso
-----
75.
první kamenná propust
-----
76.
pobořený most
-----
77.
zastávka jehnice
-----
78.
druhá propust
-----
79.
hluboký zářez
-----
80.
bývalé nádraží řečkovice
-----
81.
obloukové těleso
-----
82.
nízký násep
-----
83.
těleso přes zahradní kolonii
-----
84.
staré nádraží královo pole
-----
85.
původní dráha přes fabriku
-----
86.
zozšířený zářez
-----
87.
zavezený zářez
-----
88.
třetí propust
-----
89.
klesající těleso
-----
90.
severní portál bývalého mostu
-----
91.
jižní portál bývalého mostu
-----
92.
násep před zastávkou zábrdovice
-----
93.
-----
94.
konec kolejí
-----
95.
vybagrované těleso před hlavním nádržím
-----
foto prosinec 2022
-----
2.3. Úsek Břeclav-Lanžhot, délka 1 km, provoz 1900-1929
-----
96.
Levotočivý obloukový násep bývalé železnice za nádražím Břeclav je již z větší části odstraněn
-----
97.
Asi půl metru vysoký široký rovný násep bývalé železnice je dnes používaný jako polní cesta
-----
98.
Železobetonový široký most přes říčku Svodnici je dnes v zachovalém stavu vede po něm cesta
-----
99.
Za mostam přes říčku Svodnici byl široký násep rovný násep již dávno vybagrován
-----
100.
Před přejezdem je konec nové přeložky a dále pokračuje těleso původní železnice
-----
foto leden 2017
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat