Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 7. listopadu 2008

* 250 Havlíčkův Brod-Lanžhot II. *

pokračování
-----
2. Úsek Tišnov-Brno hlavní nádraží, 32 km, provoz 1885-1952
-----


2.1.  Úsek Tišnov-Kuřim, délka 12 km, provoz 1885-1952
-----
51.

původní zastávka Hradčany
-----
52.

šturc u rozvodny Čebín
-----
53.

nízký násep za rozvodnou
-----
54.

stoupající těleso v Drásově
-----
55.

nádražní budova Drásov
-----
56.

rovný úsek za nádražím Drásov
-----
57.

první přejezd v Drásově
-----
58.

dlouhý rovný násep za Drásovem
-----
59.

zavezené těleso bývalé železnice
-----
60.

druhý přejezd v Čebíně
-----
61.

rovina bývalé dráhy u Čebína
-----
62.

rovné těleso za Čebínem
-----
63.

rovný úsek železnice před můstkem
-----
64.

klenutý obloukový kamenný můstek
-----
65.

rozorané obloukové těleso  přes pole
-----
66.

pokračování náspu bývalé dráhy
-----
67.

rovný násep před osadou
-----
68.

třetí přejezd bývalé dráhy u osady
-----
69.

čtvrtý přejezd na začátku osady
-----
70.

konec přeložky před Kuřimí
-----
foto říjen 2022
-----

2.2.   Úsek Kuřim-Brno hlavní nádraží, délka 17 km, provoz 1885-1952
-----
71.

široký zářez 
-----
72.

zarostlé těleso
-----
73.

nádraží česká
-----
74.

rovní těleso
-----
75.

první kamenná propust
-----
76.

pobořený most
-----
77.

zastávka jehnice
-----
78.

druhá propust
-----
79.

hluboký zářez
-----
80.

bývalé nádraží řečkovice
-----
81.

obloukové těleso
-----
82.

nízký násep
-----
83.

těleso přes zahradní kolonii
-----
84.

staré nádraží královo pole
-----
85.

původní dráha přes fabriku
-----
86.

zozšířený zářez
-----
87.

zavezený zářez
-----
88.

třetí propust
-----
89.

klesající těleso
-----
90.

severní portál bývalého mostu
-----
91.

jižní portál bývalého mostu
-----
92.

násep před zastávkou zábrdovice
-----
93.

bývalá zastávka zábrdovice
-----
94.

konec kolejí
-----
95.

vybagrované těleso před hlavním nádržím
-----
foto prosinec 2022
-----

2.3.  Úsek Břeclav-Lanžhot, délka 1 km, provoz 1900-1929
-----
96.

Levotočivý obloukový násep bývalé železnice za nádražím Břeclav je již z větší části odstraněn
-----
97.

Asi půl metru vysoký široký rovný násep bývalé železnice je dnes používaný jako polní cesta
-----
98.

Železobetonový široký most přes říčku Svodnici je dnes v zachovalém stavu vede po něm cesta
-----
99.

Za mostam přes říčku Svodnici byl široký násep rovný násep již dávno vybagrován
-----
100.

Před přejezdem je konec nové přeložky a dále pokračuje těleso původní železnice
-----
foto leden 2017
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat