Zahájení provozu 1906
Ukončení provozu 1991
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 760 mm
-----
1. úsek Žďár u Kamenice nad Lipou-Nová Včelnice,
-----
1.
začátek přeložky u zastávky žďár
-----
2.
začátek zavezeného zářezu
-----
3.
pokračování zavezeného zářezu
-----
4.
rovné těleso na začátku ohrady
-----
5.
pokračování rovného tělesa podél ohrady
-----
6.
stoupající rovné těleso
-----
7.
neznatelný oblouk před přeložkou
-----
8.
původní trať přes železniční přeložku
-----
9.
trasa přes novou silnici
-----
10.
zaniklý oblouk mezi silnicí a mostem
-----
11.
začátek levotočivého asi metr vysokého náspu
-----
12.
porostlý levotočivý obloukový násep
-----
13.
klenutý kamenný most přes místní potůček
-----
14.
pokračování levotočivého obloukového náspu
-----
15.
konec obloukového asi metr vysokého náspu
-----
16.
vybagrovaný a rozoraný násep
-----
17.
pozůstatky bývalého přejezdu
-----
18.
zavezený rovný mělký zářez přes pole
-----
19.
před železniční přeložkou
-----
20.
konec železniční přeložky
-----
foto září 2018
--------
2. úsek Nekrasín-Nová Včelnice
-----
1.
začátek přeložky
-----
2.
rozoraný násep přes pole
-----
3.
před kamenným klenutým mostem
-----
4.
kamenný klenutý obloukový most
-----
5.
násep za kamenným klenutým mostem
-----
6.
kdysi násep pokračoval přes fotovotaiku
-----
7.
-----
8.
konec přeložky
-----
foto srpen 2022
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat