Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 7. listopadu 2008

* 210 Praha Vršovice-Praha Modřany zastávka *

Zahájení provozu 1882
Ukončení provozu 1960
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1. Úsek Praha Vršovice-Praha Krč, délka 2 km, provoz 1882-1960
-----
1.

těleso dráhy je pod tělesem dálnice
-----
2.

vysoká navážka hlušiny na tělese dráhy
-----
3.

pokračování obloukového náspu před mostem
-----
4.

horní část mostu přes místní komunikaci
-----
5.

pohled na kamenný obloukový most přes ulici
-----
6.

za mostem pokračuje táhlé obloukové těleso
-----
7.

pokračování téhož obloukového náspu před můstkem
-----
8.

v obloukovém náspu se nachází klenutý můstek
-----
9.

začátek rovného náspu za klenutým můstkem
-----
10.

dlouhý a rovný úsek tělesa bývalé železnice
-----
11.

v tomto místě je rozhrnutý rovný násep bývalé dráhy
-----
12.

mohutný kamenný portál přes místní potok
13.

dále vysoký násep pokračoval přes dnešní x ulici
-----
14.

místo kudy vedl vysoký rovný násep bývalé železnice
-----
15.

zbytek náspu a shnilý kus telegrafního sloupu před nádražím
-----
foto duben 2021
------

2. Úsek Praha Braník-Praha Modřany zastávka, délka 3 km, provoz 1882-1945
-----
1.

šturc
-----
2.

most
-----
3.

začátek náspu
-----
4.

násep
-----
5.

konec náspu
-----
6.

přejezd
-----
7.

tramvajová dráha
-----
8.

trasa původní dráhy
-----
9.

původní zastávka modřany
-----
10.

za novou zastávkou modřany
-----
foto srpen 2015
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat