Zahájení provozu 1903
Ukončení provozu 1978
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Mohutná výpravní budova původního nádraží Prunéřov je v zachovalém stavu a je trvale obydlena několika rodinami
-----
2.
Chebské zhlaví starého nádraží Prunéřov, pohled na místo kde byla výhybka a odkud odbočovala dráha 16d do Kaštic
-----
3.
Pohled na na obloukově levotočivé těleso bývalé železnice za starým nádražím Prunéřov po kterém vede široká pěšina
-----
4.
Další levotočivý obloukový úsek téhož tělesa bývalé železnice mezi starým prunéřovským nádražím a uhelnou vlečkou
-----
5.
Obloukový násep bývalé železnice šikmo křižuje dvojkolejka uhelné vlečky do elektrárny u nového nádraží Kadaň-Prunéřov
-----
6.
Rovný úsek trojkolejky, dvě elektrifikované koleje vlevo patří k uhelné vlečce elektrárny Prunéřov, koleje bez elektrifikace vpravo je současná dráha 164/143 vedoucí po původním tělese dráhy 16d
-----
7.
Další pravotočivý obloukový úsek současné trojkolejky před zářezem původní dráhy, současná dráha 164/143 stále vede po tělese původní dráhy 16d
-----
8.
Dále ku Kadani pokračovala původní dráha hlubokým širokým pravotočivým obloukovým zářezem který se dnes používá jako cesta
-----
9.
Vlevo od garáží v hustém porostu trávy a náletových dřevin se ztrácí rovné mírně klesající těleso původní železniční trati
-----
10.
Mírně levotočivé a stále klesající těleso bývalé železnice před Kadaní, po tělese bývalé železnice vede cesta ke garážím
-----
11.
Na okraji Kadaně je rovně klesající tělěso bývalé železnice změněno v přístupovou cestu k bytovkám a k zahradám
-----
12.
Rovné a stále klesající těleso bývalé železnice k původnímu nádraží Kadaň je vyasfaltováno změněno v cyklostezku
-----
13.
Pokračování téhož širokého a stále klesajícího tělesa bývalé železnice v mírný levotočivý oblouk před původním nádražím Kadaň
-----
14.
Z rovného zářezu bývalé železnice před prunéřovským zhlavím původního nádraží Kadaň se zachoval pouze pravý břeh
-----
15.
Prunéřovské zhlaví původního nádraží Kadaň, všechny pozůstatky bývalého nádraží byly zahlazeny při stavbě sídliště
-----
16.
Tato řada na sebe návazných paneláků stojí na místě kde stála odbavovací budova nádraží Kadaň a přilehlé budovy skladů
-----
17.
Za původním nádražím Kadaň těleso náspu bývalé železnice pokračovalo přes současnou křižovatku a za ní je vidět vpravo od silnice asi padesát metrů dlouhý levotočivý násep porostlý řadou keřů
-----
18.
V řadě stromů u zeleného paneláku vedlo těleso náspu bývalé železnice, v prostoru parkoviště před zeleným panelákem bylo nástupiště a zděná bouda zastávky Kadaň město
------
19.
Přes hřiště místní školy byl začátek stoupajícího pravotočivého tělesa náspu bývalé železnice směřující k náspu nové železniční trati
-----
20.
Stále mírně stoupající pravotočivé obloukové těleso náspu bývalé železnice vedlo přes současné parkoviště u autobusového nádraží
-----
21.
Silnici vedoucí z Kadaně do Tušimic překlenoval úzký a nizký most stojící asi o tři metry dále vlevo od současného nového mostu
-----
22.
Prunéřovské zhlaví nádraží Kadaň předměstí, původní dráha do nádraží vcházela více zleva než současná přeložka
-----
foto září 2012
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat