Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 7. listopadu 2008

* 164 Prunéřov-Kadaň předměstí *

Zahájení provozu 1903
Ukončení provozu 1978
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Mohutná výpravní budova původního nádraží Prunéřov je v zachovalém stavu a je trvale obydlena několika rodinami
-----
2.

Chebské zhlaví starého nádraží Prunéřov, pohled na místo kde byla výhybka a odkud odbočovala dráha 16d do Kaštic
-----
3.

Pohled na na obloukově levotočivé těleso bývalé železnice za starým nádražím Prunéřov po kterém vede široká pěšina
-----
4.

Další levotočivý obloukový úsek téhož tělesa bývalé železnice mezi starým prunéřovským nádražím a uhelnou vlečkou
-----
5.

Obloukový násep bývalé železnice šikmo křižuje dvojkolejka uhelné vlečky do elektrárny u nového nádraží Kadaň-Prunéřov
-----
6.

Rovný úsek trojkolejky, dvě elektrifikované koleje vlevo patří k uhelné vlečce elektrárny Prunéřov, koleje bez elektrifikace vpravo je současná dráha 164/143 vedoucí po původním tělese dráhy 16d
-----
7.

Další pravotočivý obloukový úsek současné trojkolejky před zářezem původní dráhy, současná dráha 164/143 stále vede po tělese původní dráhy 16d
-----
8.

Dále ku Kadani pokračovala původní dráha hlubokým širokým pravotočivým obloukovým zářezem který se dnes používá jako cesta
-----
9.

Vlevo od garáží v hustém porostu trávy a náletových dřevin se ztrácí rovné mírně klesající těleso původní železniční trati
-----
10.

Mírně levotočivé a stále klesající těleso bývalé železnice před Kadaní, po tělese bývalé železnice vede cesta ke garážím
-----
11.

Na okraji Kadaně je rovně klesající tělěso bývalé železnice změněno v přístupovou cestu k bytovkám a k zahradám
-----
12.

Rovné a stále klesající těleso bývalé železnice k původnímu nádraží Kadaň je vyasfaltováno změněno v cyklostezku
-----
13.

Pokračování téhož širokého a stále klesajícího tělesa bývalé železnice v mírný levotočivý oblouk před původním nádražím Kadaň
-----
14.

Z rovného zářezu bývalé železnice před prunéřovským zhlavím původního nádraží Kadaň se zachoval pouze pravý břeh
-----
15.

Prunéřovské zhlaví původního nádraží Kadaň, všechny pozůstatky bývalého nádraží byly zahlazeny při stavbě sídliště
-----
16.

Tato řada na sebe návazných paneláků stojí na místě kde stála odbavovací budova nádraží Kadaň a přilehlé budovy skladů
-----
17.

Za původním nádražím Kadaň těleso náspu bývalé železnice pokračovalo přes současnou křižovatku a za ní je vidět vpravo od silnice asi padesát metrů dlouhý levotočivý násep porostlý řadou keřů
-----
18.

V řadě stromů u zeleného paneláku vedlo těleso náspu bývalé železnice, v prostoru parkoviště před zeleným panelákem bylo nástupiště a zděná bouda zastávky Kadaň město
------
19.

Přes hřiště místní školy byl začátek stoupajícího pravotočivého tělesa náspu bývalé železnice směřující k náspu nové železniční trati
-----
20.

Stále mírně stoupající pravotočivé obloukové těleso náspu bývalé železnice vedlo přes současné parkoviště u autobusového nádraží
-----
21.

Silnici vedoucí z Kadaně do Tušimic překlenoval úzký a nizký most stojící asi o tři metry dále vlevo od současného nového mostu
-----
22.

Prunéřovské zhlaví nádraží Kadaň předměstí, původní dráha do nádraží vcházela více zleva než současná přeložka
-----
foto září 2012
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat