Zahájení provozu 1915
Ukončení provozu 1925
Délka drážky 6 km
Rozchod kolejí 760 mm
-----
-Drážka-
Úsek Ševětín překladiště-výhybna-Kolomazní Pec nákladiště byl v provozu parostrojním
Úsek Vitín nákladiště-výhybna-Dubensko nákladiště byl v provozu animálním
-----
1.
vybagrovaný násep
-----
2.
vysoký násep
-----
3.
pokračování náspu
-----
4.
začátek obloukového zářezu
-----
5.
pokračování obloukového zářezu
-----
6.
konec obloukového zářezu
-----
7.
začátek roviny
-----
8.
první přejezd
-----
9.
pokračování roviny
-----
10.
první výhybka
-----
11.
rovina za výhybkou
-----
12.
pokračování odbočné trati
-----
13.
mělký rovný zářez
-----
14.
trasa před dubenskem
-----
15.
nákladiště dubensko
-----
16.
druhá výhybka
-----
17.
začátek obloukového náspu
-----
18.
konec obloukového náspu
-----
19.
rovné těleso dráhy
-----
20.
hluboký rovný zářez
-----
21.
mělký zářez
-----
22.
rovný úsek dráhy před propustí
-----
23.
rourová propust
-----
24.
obloukové těleso za propustí
-----
25.
druhý přejezd
-----
26.
dlouhá rovina
-----
27.
těleso před nákladištěm
-----
28.
nákladiště vitínsko
-----
29.
před třetím přejezdem
-----
30.
třetí přejezd
-----
31.
trasa za třetím přejezdem
-----
32.
těleso před obloukem
-----
33.
těleso za obloukem
-----
34.
těleso před rozcestím
-----
35.
rozcestí dráha vedla do prava
-----
36.
obloukové těleso za rozcestím
-----
37.
těleso před křižovatkou
-----
38.
křižovatka před nádražím
-----
39.
nádraží kolomazní pec
-----
40.
koncový šturc
-----
foto březen 2018
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat