Zahájení provozu 1920
Ukončení provozu 1955
Délka drážky 8 km
Rozchod kolejí 600 mm
-----
-----
1.
V této změti stromů a keřů kdysi stála překládací rampa z úzkokolejky do vagonů na nádraží Křinec
-----
2.
Trávou zarostlý mělký obloukový zářez bývalé úzkokolejky naproti budově křineckého nádraží
-----
3.
Jediný zachovalý rovný úsek náspu bývalé úzkokolejky na okraji Křince nedaleko nádraží
-----
4.
Pokračování téhož náspu před přejezdem, který přešel z roviny do levotočivého oblouku
-----
5.
Úsek bývalé úzkokolejky za přejezdem, po zrušení úzkokolejky zde byla vybudována protipovodňová hráz, těleso dráhy je asi o půl metru níže
-----
6.
Rovný úsek bývalé úzkokolejky u říčky, na tělese bývalé dráhy je dnes asi metr vysoká protipovodňová hráz
-----
7.
Dosti značně poškozený spojovací násep bývalé úzkokolejky od říčky přes pole k cestě na druhé straně pole
-----
8.
Pokračující násep bývalé úzkokolejky u cesty před úsekem náspu hustě zarostlým náletovými dřevinami
-----
9.
Krátký úsek viditelného náspu mezi hustě zarostlými úseky které jsou zcela neprůchodné
-----
10.
Další volně průchodný krátký úsek náspu bývalé úzkokolejky mezi polem a souběžnou cestou
-----
11.
V tomto místě byl přejezd u můstku, násep bývalé úzkokolejky byl vybagrován pro lepší příjezd na pole
-----
12.
Na místě tělesa bývalé úzkokolejky dnes vede blátivá cesta mezi oborou vodním příkopem
-----
13.
Mezi oborou a obcí Vestec těleso bývalé úzkokolejky vedlo nejdříve mezi mladými stromky a za cestou přes pole
-----
14.
Na této křižovatce blátivých cest byla výhybka odkud odcházela odbočka na nákladiště Vestec
-----
15.
Plocha bývalého nákladiště Vestec slouží dnes jako skladiště materiálu, je zde také služební vagon zvaný -rybák-
-----
16.
Mělký zářez bývalé úzkokolejky za výhybkou je zarostlý trávou a začíná zarůstat náletovými dřevinami
-----
17.
Další dobře znatelný úsek zářezu tělesa bývalé úzkokolejky mezi polem a cestou před posedem
-----
18.
V pruhu zvadlé rezavé trávy mezi polem a cestou u posedu je zbytek tělesa bývalé úzkokolejky
-----
19.
Po náspu přes pole od obce Vestec do obce Netřebice se po rozorání vůbec nic nezachovalo
-----
20.
Most bývalé úzkokolejky u Netřebic stále ještě stojí, ale i ten se pomalu také začíná rozpadat
-----
21.
Úsek bývalé úzkokolejky před Netřebicemi je dnes vyasfaltován, takže se zde nic nezachovalo
-----
22.
Krátký úsek bývalé úzkokolejky v Netřebicích před křižovatkou, dráha vedla na levé straně silnice
-----
23.
Obec Netřebice, rovný úsek silnice směrem do Koutů, bývalá úzkokolejka vedla po levé straně silnice
-----
24.
Pozůstatek jižního portálu mostu bývalé úzkokolejky přes Velenický potok za obcí Netřebice
-----
25.
Dobře znatelný a snadno průchodný rovný úsek tělesa bývalé úzkokolejky za mostem přes Velenický potok
-----
26.
Rovný úsek asi půl metru vysokého náspu u silnice ve kterém jsou ještě dnes znatelné rýhy po pražcích
-----
27.
Snadno průchodné a dobře viditelné těleso náspu bývalé úzkokolejné železnice před zářezem
-----
28.
Asi metr hluboký a padesát metrů dlouhý zářez bývalé úzkokolejky vedle silnice mezi obcemi Netřebice a Kouty
-----
29.
Obloukový násep bývalé úzkokolejky před nákladištěm, těleso náspu bylo podélně vybagrováno při hloubení příkopu
-----
30.
Plocha bývalého nákladiště nedaleko obce Kouty, byly zde dvě manipulační koleje a kolejová váha
-----
foto prosinec 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat