Zahájení provozu
Ukončení provozu 1997
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží Klobuky, kralupské zhlaví, bývalá vlečka odbočovala z kolejiště na nádraží a pokračovala za stavědlem přes první přejezd do cukrovaru
-----
2.
Za nádražím Klobuky přes přejezd bývalá vlečka pokračovala podle dnešního plotu k prvnímu zářezu
-----
3.
V začínajícím levotočivém oblouku bývalé vlečky před prvním zářezem se v tělese zachovalo několik shnilých pražců
-----
4.
První obloukový asi metr hluboký levotočivý zářez bývalé vlečky je z poloviny průchodný, další část však nikoliv
-----
5.
Druhý přejezd bývalé vlečky, je dobře viditelné jak koleje byly ponechány v přejezdu a zaasfaltovány
-----
6.
Jedna ze čtyř kolejnic zaasfaltovaného přejezdu která je nejlépe viditelná, na hlavě kolejnice je patrné jak byla uříznuta autogenem
-----
7.
Dále od bývalého přejezdu bývalá vlečka pokračuje rovným nízkým náspem dnešní pod tratí 110
-----
8.
Pokračující rovný úsek náspu bývalé vlečky pod tratí, v náspu se zachovalo několik shnilých pražců
-----
9.
V krátkém a asi metr hlubokém zářezu je začátek dlouhého pravotočivého oblouku bývalé vlečky
-----
10.
Náletovými dřevinami zarůstající začátek pravotočivého náspu bývalé vlečky mezi dráhou a silnicí
-----
11.
Dobře viditelný asi tři metry vysoký pravotočivý obloukový násep před mostem je dobře průchodný
-----
12.
Severní kamenný portál mostu v tělese bývalé vlečky je nepoškozený a docela dobře zachovalý
-----
13.
Místo kde stál jižní kamenný portál mostu, po skončení provozu byl snesen most, kamenný portál byl zbourán následně při rozšiřování silnice
-----
14.
Pokračování pravotočivého tělesa náspu bývalé vlečky za zbouraným mostem směrem k cukrovaru
-----
15.
Začínající rovný úsek náspu bývalé vlečky, těleso je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
16.
Částečně podélně nahrnutý násep bývalé vlečky před lesíkem je stále dobře průchodný
-----
17.
Začínající levotočivý obloukový násep bývalé vlečky na okraji lesíka se ztrácí ve spadaném listí
-----
18.
Úsek tělesa bývalé vlečky před kolejovou váhou, tady těleso přechází z oblouku do roviny a rozšiřuje se nejméně pro dvě koleje
-----
19.
Rozebraný a poničený objekt bývalé kolejové váhy začíná pomalu zarůstat džunglí náletových dřevin
-----
20.
Rozsáhlý objekt bývalého cukrovaru v Klobukách, do cukrovaru vedly dvě koleje, druhá vrata o něco výše v pravo jsou zcela zarostlá křovím
-----
foto říjen 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat