Zahájení provozu 1910
Ukončení provozu 1981
Dálka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží Kamenné Žehrovice, rakovnické zhlaví, bývalá vlečka do dolu Vaněk vedla podle stavědla
-----
2.
Náletovými dřevinami zarůstající obloukové těleso bývalé vlečky za nádražím Kamenné Žehrovice
-----
3.
Rovný mělký zářez bývalé vlečky dále již není tak zarostlý, je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
4.
Další úsek nízkého náspu bývalé vlečky před můstkem začíná zarůstat náletovými dřevinami
-----
5.
Pohled do propustí v náspech, rovná propust patří vlečce dolu Vaněk, oblouková propust je v náspu vlečky do dolu Tuchlovice, trati č. 120 a vlečky na nákladiště Kačice s odbočkou do dolu Libušín
-----
6.
Rovný násep bývalé vlečky za propustmi přechází a pokračuje v rovný asi metr hluboký zářez
-----
7.
Začátek asi dva metry hlubokého obloukového zářezu bývalé vlečky před přejezdem
-----
8.
První přejezd bývalé vlečky v zářezu u obce Srby, v přejezdu zůstaly zaasfatovány kolejnice
-----
9.
Konec obloukového zářezu před druhým přejezdem u obce Srby začíná zarůstat náletovými dřevinami
-----
10.
Rezavějící a trávou zarůstající kolejnice v druhém přejezdu bývalé vlečky u obce Srby
-----
11.
Za přejezdem začíná těleso obloukového náspu které v nejvyšším místě má asi pět metrů
-----
12.
Pokračování tělesa obloukového náspu bývalé vlečky která mostem překonává místní silnici
-----
13.
Hustě rostoucími náletovými dřevinami zarůstající konec oblouku bývalé vlečky u silnice
-----
14.
V rovném náspu bývalé vlečky je celá řada betonových pražců pomalu zarůstajících malými stromky
-----
15.
Násep bývalé vlečky před vjezdovou bránou, i tady je v náspu vidět několik betonových pražců
16.
Vjezdová vrata bývalé vlečky v oplocení areálu dolu, jen modré čtverce dokazují že tudy vedly koleje
-----
17.
Areál dolu Vaněk, pohled na těleso přes vjezdová vrata, konec vlečky přes stromky není viditelný
-----
foto duben 2009
Žádné komentáře:
Okomentovat