Zahájení provozu 1905
Ukončení provozu 1945
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
koncový šturc na nádraží hranice
-----
2.
první obloukový násep za nádražím hranice
-----
3.
klesající rovný a hluboký zářez na konci obce
-----
4.
křižovatka lesních a polních cest před prvním mostem
-----
5.
první klenutý kamenný most jehož oblouky jsou zazděny
-----
6.
mírně levotočivé obloukové těleso za prvním mostem
-----
7.
dva metry hluboký zářez je v délce pěti metrů zavezen hlínou
-----
8.
konec zářezu před druhým mostem
-----
9.
na náspu před druhým mostem se zachovalo několik pražců
-----
10.
druhý most, pod mostem je zakryt potok kudy vede státní hranice
-----
11.
vysoký násep za druhým mostem na německé straně hranice
-----
12.
krátký rovný zářez
-----
13.
široké a rovné těleso bývalé železnice
-----
14.
konec hlubokého a širokého zářezu
-----
15.
rovný úsek tělesa před přejezdem
-----
16.
přejezd bývalé železnice a lesní cesty
-----
17.
rovný úsek bývalé železnice za přejezdem
-----
18.
táhlý pravotočivý obloukový násep v lese
-----
19.
klesající rovné těleso bývalé železnice
-----
20.
klesající pravotočivé obloukové těleso
-----
21.
konec rovného mělkého zářezu před třetím mostem
-----
22.
kamenné pilíře třetího mostu v lese
-----
23.
dlouhý rovný úsek mělkého zářezu za třetím mostem
-----
24.
pokračování rovného mělkého zářezu bývalé železnice
-----
25.
další rovný úsek tělesa bývalé železnice
-----
26.
mělký rovný zářez před čtvrtým mostem
-----
27.
čtvrtý kamenný obloukově klenutý most
-----
28.
rovný úsek mezi čtvrtým a pátým mostem
-----
29.
kamenné pilíře bývalého mostu před nádražím
-----
30.
areál bývalého nádraží arnsgrun je oplocen
-----
foto listopad 2018
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat