Zahájení provozu 1885
Ukončení provozu 1945
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží Moldava, koleje vedou jen pod tento hraniční most, za mostem v Německu je jen trávou zarostlý násep
-----
2.
Na německé straně za mostem je z bývalé železnice v létě pěší a cyklostezka, v zimě lyžařská cesta
-----
3.
Široké těleso bývalé železnice je začátek rovného náspu na kterém je místy vidět štěrkové lože
-----
4.
Další pokračování téhož rovného náspu tělesa bývalé železnice na kterém je ještě vidět štěrk
-----
5.
Za první rovinou pokračuje asi dva metry vysoké těleso náspu bývalé železnice levotočivým obloukem
-----
6.
Za prvním obloukem pokračuje násep tělesa bývalé železnice dlouhým a rovným úsekem
-----
7.
Dlouhý a rovný úsek asi metr vysokého tělesa náspu bývalé železnice před zářezem
-----
8.
Mírně obloukový krátký ale hluboký zářez mezi dvěma rovnými úseky bývalé železnice
-----
9.
Za hlubokým zářezem asi metr vysoké těleso bývalé železnice pokračuje dlouhou rovinou
-----
10.
Pokračování dlouhého a rovného lesního úseku tělesa bývalé železnice před mostem
-----
11.
Jediný klenutý kamenný most v tělese je zakryt betonovou deskou a osazen dřevěným zábradlím
-----
12.
Pohled na tentýž klenutý kamenný most ze souběžné cesty před nádražím Neuhermsdorf-Rehefeld
-----
13.
Široké a mírně levotočivé těleso zářezu bývalé železnice před nádražím Neuhermsdorf-Rehefeld
-----
14.
Moldavské zhlaví nádraží Neuhermsdorf-Rehefeld, zůstalo zde návěstidlo a opodál stojící vodní jeřáb
-----
15.
Budova a plocha bývalého kolejiště nádraží Neuhermsdorf, na paměť jsou zde umístěny šturc a soukolí z parní lokomotivy
-----
foto červenec 2009
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat