Zahájení stavby 1913
Přerušení stavby 1914
Délka drážky 1 km
Rozchod kolejí
-----
Tuto stavbu zastavila první světová válka, dodnes není jasné zda tato dráha měla být lanovkou nebo zubačkou
-----
1.
Zadní trakt činžovního domu ve Vřídelní ulici,v tomto místě měla být dolní stanice ozubnice
-----
2.
Pohled k prvnímu mostu z dolní stanice do hlubokého zářezu, všude náletové dřeviny a hromady odpadu
-----
3.
Zářez o něco výše pod prvním mostem, odpadky a nepořádek, stékající voda vytváří zcela neprůchodná bahenní jezírka
-----
4.
Další úsek zářezu pod druhým mostem, hromady naházeného odpadu se stávají stále více obtížněji průchodné
-----
5.
Tunel nad silnicí Na Vyhlídce, terén v zářezu je už dobře průchodný, už zde není tolik nepořádku
-----
6.
Rozestavěná stanice zubačky v ulici Na Vyhlídce, je vidět že hromady odpadu odtud byly už odklizeny
-----
7.
Konec prvního betonového zářezu nad druhou stanicí, těleso se rozšiřuje a dno je betonové
-----
8.
Betonové těleso nedostavěné ozubnice před betonovým můstkem v lese je strmé a velmi kluzké
-----
9.
Betonový můstek v tělese nedostavěné ozubnice je narušený a na některých místech se rozpadá
-----
10.
Betonové těleso nedostavěné ozubnice na můstku je porostlé mechem a proto velmi klouzavé
-----
11.
Strmě stoupající betonové těleso se začíná stáčet do levotočivého oblouku k vrchu Tři Kříže
-----
12.
Betonový levotočivý rantl tělesa nedostavěné ozubnice se ztrácí v terénu a výše již není znatelný
-----
13.
Velmi strmý vrcholový úsek zářezu tělesa nedostavěné ozubnice se ztrácí pod silnou vrstvou listí a větví
-----
14.
Koncový úsek strmého stoupání tělesa před horní stanicí, zde je rozpadající se betonový rantl
-----
15.
Kamenné nástupiště horní stanice Tři Kříže je zarostlé náletovými dřevinami a pomalu se rozpadá
-----
16.
Rozpadající se trosky řídící a administrativní budovy nedostavěné ozubnice na vrchu Tři Kříže
-----
foto duben 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat