Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Úsek Spořilov odbočka-Záhoří štěrkovna, 1,5 km, provoz xxxx-xxxx
Úsek výhybka- Brandýs nad Labem sklady, 0,5 km, provoz xxxx-xxxx
-----
1.
Bývalá odbočka Spořilov, z bývalé vlečky zůstaly jenom betonové pražce
-----
2.
Bývalá vlečka vedla souběžně s tratí 074 ,pohled směrem k Brandýsu nad Labem
-----
3.
Prostor kde začínala druhá výhybka pohled směrem ke Skladům
-----
4.
Místo kde se koleje vlečky rozcházely, levou mezerou mezi stromy vedly koleje ke Skladům, pravou mezerou do štěrkovny
-----
5.
Obloukový násep bývalé vlečky před můstkem vedoucí ke Skladům
-----
6.
Záhořský potok bývalá vlečka přecházela pomocí dvojrourové propusti
-----
7.
Rovný úsek náspu mezi propustí a třetí výhybkou u Skladů
-----
8.
U Skladů, místo kde se bývalá vlečka třetí výhybkou rozešla na dvě další koleje
-----
9.
Sklady Brandýs nad Labem, jedna z kolejí vedla podle této budovy a končila až u další budovy skladu
-----
10.
Za druhou výhybkou druhé rameno bývalé vlečky pokračovalo obloukovým náspem do štěrkovny
-----
11.
Pravotočivý oblouk bývalé vlečky před přejezdem směrem do štěrkovny
-----
12.
Tentýž oblouk od bývalého přejezdu, pohled směrem ke druhé výhybce
-----
13.
Dobře znatelný úsek bývalé vlečky od bývalého přejezdu k dalšímu oblouku
-----
14.
Mírný oblouk bývalé vlečky mezi přejezdem a štěrkovnou
-----
15.
Konec oblouku, dále bývalá vlečka vedla rovně mírným stoupáním až ke štěrkovně
-----
16.
Další rovný úsek bývalé vlečky od oblouku ke štěrkovně
-----
17.
Mírně narušený povrch náspu bývalé vlečky mezi přejezdem a štěrkovnou
-----
18.
Snadno průchozí úsek náspu bývalé vlečky před bývalou štěrkovnou
-----
19.
Násep bývalé vlečky na začátku štěrkovny se pro náletové dřeviny stává méně snadno průchozí
-----
20.
Bývalá štěrkovna Záhoří, poslední znatelný úsek bývalé vlečky, dále je prostor zavezen stavební sutí a nejrůznějším odpadem
-----
foto listopad 2007
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat