Zahájení provozu 1880
Ukončení provozu 1993
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Nádraží Jiřice, výhybka na bývalou vlečku do cukrovaru stále ještě existuje
-----
2.
Koleje bývalé vlečky končí kousek za výhybkou na jiřickém nádraží
-----
3.
Za jiřickým nádražím se zachoval jediný kilometrovník na celé vlečce s údajem 0,8 km
-----
4.
Snadno průchozí násep bývalé vlečky mezi nádražím a obcí Jiřice
-----
5.
Další úsek bývalé vlečky pomalu přechází z náspu do zářezu před obcí Jiřice
-----
6.
Zářez bývalé vlečky jdoucí souběžně se silnicí kousek před obcí Jiřice
-----
7.
Obec Jiřice, zářez bývalé vlečky kousek od prvního přejezdu
-----
8.
První přejezd v obci Jiřice, koleje byly autogenem uřezány a ponechány v přejezdu
-----
9.
Částečně zahrnutý zářez bývalé vlečky mezi prvním a druhým přejezdem v obci Jiřice
-----
10.
I u druhého přejezdu v obci Jiřice byly koleje bývalé vlečky uřezány a ponechány
-----
11.
Zářez mezi druhým a třetím přejezdem, zde zůstaly betonové pražce v kamenitém loži
-----
12.
Také ve třetím přejezdu na hlavní silnici zůstaly koleje které byly překryty asfaltem
-----
13.
Koleje na třetím přejezdu, pohled ze směru od kosteleckého cukrovaru
-----
14.
Za třetím přejezdem se bývalá vlečka výhybkou rozešla na dvojkolejku, pohled k cukrovaru
-----
15.
Na dvojkolejném úseku bývalé vlečky zůstaly betonové pražce v kamenitém loži
-----
16.
Na mostě přes Zlonický potok, kolejové lože je vybagrováno, takže dnes již není poznat kolik výhybek zde bylo a jak vedly do cukrovaru
-----
17.
Most přes Zlenický potok, jediný most na celé bývalé vlečce před cukrovarem
-----
18.
Cukrovar Kostelec nad Labem, podle kolejí které zůstaly v přejezdu, se vlečka rozešla do čtyř kolejí
-----
foto listopad 2007
-----
yy
Žádné komentáře:
Okomentovat