Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

čtvrtek 1. listopadu 2007

* Železnice Jiřice nádraží-Kostelec nad Labem cukrovar *

Zahájení provozu 1880
Ukončení provozu 1993
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.

Nádraží Jiřice, výhybka na bývalou vlečku do cukrovaru stále ještě existuje
-----
2.

Koleje bývalé vlečky končí kousek za výhybkou na jiřickém nádraží
-----
3.

Za jiřickým nádražím se zachoval jediný kilometrovník na celé vlečce s údajem 0,8 km
-----
4.

Snadno průchozí násep bývalé vlečky mezi nádražím a obcí Jiřice
-----
5.

Další úsek bývalé vlečky pomalu přechází z náspu do zářezu před obcí Jiřice
-----
6.

Zářez bývalé vlečky jdoucí souběžně se silnicí kousek před obcí Jiřice
-----
7.

Obec Jiřice, zářez bývalé vlečky kousek od prvního přejezdu
-----
8.

První přejezd v obci Jiřice, koleje byly autogenem uřezány a ponechány v přejezdu
-----
9.

Částečně zahrnutý zářez bývalé vlečky mezi prvním a druhým přejezdem v obci Jiřice
-----
10.

I u druhého přejezdu v obci Jiřice byly koleje bývalé vlečky uřezány a ponechány
-----
11.

Zářez mezi druhým a třetím přejezdem, zde zůstaly betonové pražce v kamenitém loži
-----
12.

Také ve třetím přejezdu na hlavní silnici zůstaly koleje které byly překryty asfaltem
-----
13.

Koleje na třetím přejezdu, pohled ze směru od kosteleckého cukrovaru
-----
14.

Za třetím přejezdem se bývalá vlečka výhybkou rozešla na dvojkolejku, pohled k cukrovaru
-----
15.

Na dvojkolejném úseku bývalé vlečky zůstaly betonové pražce v kamenitém loži
-----
16.

Na mostě přes Zlonický potok, kolejové lože je vybagrováno, takže dnes již není poznat kolik výhybek zde bylo a jak vedly do cukrovaru
-----
17.

Most přes Zlenický potok, jediný most na celé bývalé vlečce před cukrovarem
-----
18.

Cukrovar Kostelec nad Labem, podle kolejí které zůstaly v přejezdu, se vlečka rozešla do čtyř kolejí
-----
foto listopad 2007
-----
yy

Žádné komentáře:

Okomentovat