Zahájení provozu 1869
Ukončení provozu 1974
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Z hlavní trati mezi hlavním nádražím a východním nádražím byla odbočka do přístavu, hradlo odbočky bylo na protější straně trati
-----
2.
Za odbočkou z hlavní trati dále pokračuje mohutné pravotočivé těleso náspu které je porostlé vzrostlými stromy
-----
3.
Dále se v mohutném obloukovém tělese nachází velmi dobře zachovalá kamenná obloukově klenutá propust
-----
4.
V tomto místě na krátký a rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky najíždí nedávno vybudovaná trasa cyklostezky
-----
5.
Stále mírně klesající rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky pokračuje dále k pravotočivému oblouku na obzoru
-----
6.
Dobře zachovalé dva díly železničního mostu bývalé železniční vlečky přes náhon před skálou děčínského zámku
-----
7.
Pod děčínským zámkem pokračuje cyklostezka na tělese bývalé železniční vlečky rovným úsekem až pod Tyršův most
-----
8.
Pod Tyršovým mostem se nacházejí dva mosty, vzdálenější byl most železniční vlečky, jaký most byl na bližších pilířích se mi zjistit nepodařilo
-----
9.
Kousek za prvním mosty těsně před bývalým městským přístavem je druhý železný most bývalé železniční vlečky
-----
10.
Na rozsáhlé ploše kde kdysi byl městský přístav se koleje bývalé želzniční vlečky dělily na několik větví je dnes parkoviště
-----
foto leden 2014
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat