Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 3 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Chybějící obě kolejnice na rovném úseku bývalé vlečky, tady je místo kde byla první výhybka
-----
2.
Definitivní konec kolejí bývalé vlečky za přejezdem v pravotočivém oblouku v oblasti srpinské úvrati -----
3.
Pohled na vysokou travou zarostlé levotočivé obloukové těleso bývalé úvrati u zahrádkové kolonie
-----
4.
Vzrostlými stromky a hustým křovím k nepoznání zarostlé těleso a šturc bývalé úvrati Srpina
-----
5.
Dnes již k nepoznání částečně zavezené pravotočivé obloukové těleso od úvrati ke druhé výhybce
-----
6.
Krátký rovný úsek tělesa bývalé vlečky před mostem, místo kde byla druhá výhybka od úvrati
-----
7.
Za silničním mostem v mírně levotočivém oblouku tělesa bývalé vlečky se zachovaly betonové pražce
-----
8.
Jeden z několika přejezdů ve kterém se zachovaly kolejnice které byly z obou stan uříznuty autogenem
-----
9.
Mohutný železný levotočivě obloukový most bývalé vlečky přes říčku Srpinu je snadno průchodný
-----
10.
Pokračování rovného úseku kolejí bývalé vlečky mezi mostem přes Srpinu a areálem pivovaru v Sedleci
-----
foto září 2010
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat