Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 2 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Na dvojkolejné trati 131 od Hostomic na nádraží Světec byla na této levé koleji první výhybka odkud začínala bývalá vlečka
-----
2.
Za odbočkou z hlavní dvojkolejné trati byl táhlý levotočivý oblouk bývalé vlečky po kterém dnes vede panelová cesta
-----
3.
Krátký a rovný úsek vysokého a širokého železničního náspu bývalé vlečky mezi prvním obloukem a mostem přes řeku Bílinu
-----
04.
Bývalý železniční most přes řeku Bílinu byl po vytrhání kolejí a pražců a vybetonování změněn na most silniční
-----
5.
V tomto místě byla druhá výhybka, trať rovně vedla k dolu Jakub, kolejová odbočka do prava vedla k dolu Patria
-----
6.
Pohled na bývalý první přejezd u ještě dnes stojícího strážního domku mezi druhou výhybkou a dolem Jakub
-----
7.
Dlouhá úzká plocha čerstvě posečeného políčka je bývalé nákladiště kde byly tři koleje, nakládací rampa dolu Jakub byla vlevo od kolejí
-----
8.
Vpravo od asfaltové silnice v hustém porostu náletových dřevin se skrývá částečně vybagrovaný obloukový násep bývalé vlečky
-----
9.
Částečně viditelné mírně pravotočivé obloukové těleso bývalé železniční vlečky mezi vybagrovaným náspem a přejezdem
-----
10.
Z menší části odkrytá jedna ze dvou kolejnic bývalého přejezdu přes místní silnici ze Světce do Chotějovic
-----
11.
Málo viditelné šikmé praskliny v asfaltu nám ukazují kudy vedly koleje v druhém přejezdu bývalé železniční vlečky
-----
12.
Na této posečené louce mezi oběma stromky kdysi byla třetí výhybka, trať do prava vedla k násypce uhlí, trať do leva vedla na důl Patria
-----
13.
Nedaleko výpusti jezera Márinka skrývající se ve stromoví byla kdysi budova uhelné násypky pod kterou vedly dvě koleje
-----
14.
Nedaleko oblouku řeky Bíliny na tomto místě v trávě a stromků se skrývá místo kde byl koncový šturc druhé odbočky
-----
15.
Někde tímto místem vedla bývalá železniční vlečka a zde začínalo její dlouhé levotočivé obloukové těleso k dolu Patria
-----
16.
Po táhlém levotočivém obloukovém tělese bývalé železniční vlečky se blíže k jezeru Márinka vůbec nic nezachovalo
-----
17.
U dnešní pláže jezera Márinka byl konec táhlého levotočivého oblouku bývalé železniční vlečky po kterém se také nic nezachovalo
-----
18.
Dnešní zelené pole vůbec nenaznačuje že zde byl důl Patria, základy všech budov jsou zakryty asi metrovou vrstvou navážky
-----
foto květen 2013
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat