Zahájení provozu 1920
Ukončení provozu 1927
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.
Pohled na místo kde byla výhybka z trati 164 mezi stanicemi Vilémov nádraží a Vilémov město
-----
2.
Rovný úsek mělkého zářezu bývalé vlečky za výhybkou je z větší části zavezený a zarostlý travou
-----
3.
V husté a vysoké trávě se skrývá málo znatelný začátek obloukového tělesa bývalé vlečky
-----
4.
Nejhlubší místo v rozšířeném obloukovém zářezu který se kdysi využíval jako silážní jáma
-----
5.
Za obloukovým zářezem těleso bývalé vlečky pokračuje dále velmi nízkým obloukovým náspem
-----
6.
Mezi prvním a druhým obloukem bývalé vlečky je dlouhý a rovný úsek po kterém vede pěšina
-----
7.
V hlubokém a úzkém zářezu zarostlého travou a stromky se skrývá začátek druhého oblouku
-----
8.
Pokračování pravotočivého oblouku přešlo před mostem ze zářezu na asi půl metru vysoký násep
-----
9.
Na konci obloukového náspu se nachází betonový můstek který se již pomalu ale jistě rozpadá
-----
10.
Dobře viditelný a snadno průchodný rovný úsek tělesa bývalé železniční vlečky před přejezdem
-----
11.
Bývalý přejezd a betonové sloupky vjezdových vrat do areálu bývalé třídírny v obci Zahořany
-----
12.
Opuštěný a rozpadající se skelet bývalé třídírny dolu Prokop v Zahořanech, koleje vlečky se zde větvily
-----
foto květen 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat