Zahájení provozu 1945
Ukončení provozu 1946
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
Tato spojovací železnice byla vybudována na samém konci II. světové války, byla v provozu pouhé tři dny a následující rok byla zrušena
-----
1.
Mezi nádražím Kladno a prvním přejezdem trati 093 je začátek tělesa traťové spojky na trať 120
-----
2.
Dobře viditelný a snadno průchodný asi metr vysoký obloukový úsek tělesa náspu za výhybkou
-----
3.
Stromy porostlý široký obloukový násep železniční spojky v lese uprostřed mezi tratěmi 093 a 120
-----
4.
Dobře viditelný mírně pravotočivý asi půl metru vysoký úsek náspu před přejezdem u trat 120
-----
5.
Vzrostlými stromy a hustým křovím zarostlé těleso spojovací dráhy za přejezdem vedle trati 120
-----
6.
Málo znatelné těleso spojovací dráhy u trati 120 je zapadané listím a zarostlé náletovými dřevinami
-----
7.
Napojení tělesa spojovací dráhy na trať 120 je konec spojky, pohled k zastávce Kladno-Rozděolov
-----
foto duben 2010
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat