Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Na konci krásnobřezenského přístaviště jsou přes koleje dva jednoduché šturce s terčíky na přišroubovaných pražcích
-----
2.
Před Mariánským mostem, těleso bývalé železniční vlečky kdysi vedlo někde kde je dnes betonová stěna a na ní silnice
-----
3.
Za Mariánským mostem, jakékoli pozůstatky po bývalé železniční vlečce jsou dnes za stěnou hluboko pod novou silnicí
-----
4.
Asi dva metry hluboko pod tímto chodníkem a souběžnou silnicí jsou zakryty pozůstatky po bývalé železniční vlečce
-----
5.
Začátek nábřežní promenády, pozůstatky tělesa bývalé železniční vlečky jsou asi půl metru hluboko pod chodníkem
-----
6.
Před Benešovým mostem, těleso bývalé železniční vlečky vedlo asi půl metru hluboko někde v prostoru betonové stěny
-----
7.
U přístavu osobních lodí u hlavního nádraží se zachovala část původního mola, koleje bývalé vlečky vedly pod dnešní silnicí
-----
8.
Pod tímto mostem byla výhybka a odtud dále vedla spojovací kolej mírným obloukovým stoupáním na západní nádraží
-----
9.
Dnes již velmi málo znatelný pozůstatek jižního portálu bývalého železničního mostu bývalé vlečky přes řeku Bílinu
-----
10.
Před novým železničním mostem přes Labe pokračovalo těleso bývalé železniční vlečky ostrým pravotočivým obloukem
-----
11.
Za novým mostem přes Labe je začátek přístavu, v tomto místě bylo zhlaví kde se vlečka rozcházela na několik kolejí
-----
12.
Pohled na plochu přístaviště kde bylo kolejiště obchodní agencie, konec vlečky byl ve žluté budově pivovaru na konci přístaviště
-----
foto srpen 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat