Zahájení provozu 1886
Ukončení provozu 1998
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
1.
Nádraží Kamenický Šenov, jen hromada vytrhaných pražců a štěrkové lože ukazují kde byla anglická výhybka
-----
2.
Od anglické výhybky k bráně fabriky se ve štěrku a v trávě zachovala celá řada železobetonových pražců
-----
3.
Za další branou fabriky se kamenité těleso bývalé vlečky stáčí do mírného levotočivého oblouku podél stěny
-----
4.
Místo kde byla první výhybka po které se zachovalo klínovité těleso vyplněné štěrkovým podložím
-----
5.
Před hlavní silnicí se nachází první šturc bývalé vlečky, na betonovém bloku se zachoval modrý terčík
-----
6.
Z celé bývalé vlečky se jen v tomto přejezdu zachovaly koleje křížující místní kolmunikaci v dolní části města
-----
7.
Travou a stromky porostlý krátký rovinatý úsek štěrkového lože v tělese bývalé železniční vlečky
-----
8.
Z roviny přechází těleso bývalé železniční vlečky do pravotočivého obloukového asi metr vysokého náspu
-----
9.
V tomto místě je nejvyšší místo v pokračujícím obloukovém pravotočivém náspu bývalé vlečky
-----
10.
Na konci pravotočivého obloukového tělesa bývalé železniční vlečky je již násep velmi nízký
-----
11.
Zcela neznatelné místo kde byla druhá výhybka a odkud odbočovala první odbočka do horní části sklárny
-----
12.
Pohled na mírné levotočivé obloukové kamenité těleso bývalé vlečky a také první vjezdovou bránu
-----
13.
Černobílý betonový hraničník a silná vrstva štěrkového lože je všechno co zbylo ze třetí výhybky
-----
14.
Travou a náletovými dřevinami porostlý rovný úsek štěrkového lože mezi třetí výhybkou a druhým šturcem
-----
15.
Ve vzrostlých stromkách a a naházeném odpadu se ztrácí betonová kostka druhého šturcu bývalé vlečky
-----
16.
Klesající levotočivé těleso bývalé vlečky před sklárnou, v tělese zůstala silná vrstva štěrkového lože
-----
17.
O něco níže se nachází druhá vjezdová brána, jen modré terčíky říkají že zde vedla železniční vlečka
-----
foto červenec 2011
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat