Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 15. ledna 2010

* Železnice Kamenický Šenov nádraží-sklárna *

Zahájení provozu 1886
Ukončení provozu 1998
Délka dráhy 1 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
------
1.

Nádraží Kamenický Šenov, jen hromada vytrhaných pražců a štěrkové lože ukazují kde byla anglická výhybka
-----
2.

Od anglické výhybky k bráně fabriky se ve štěrku a v trávě zachovala celá řada železobetonových pražců
-----
3.

Za další branou fabriky se kamenité těleso bývalé vlečky stáčí do mírného levotočivého oblouku podél stěny
-----
4.

Místo kde byla první výhybka po které se zachovalo klínovité těleso vyplněné štěrkovým podložím
-----
5.

Před hlavní silnicí se nachází první šturc bývalé vlečky, na betonovém bloku se zachoval modrý terčík
-----
6.

Z celé bývalé vlečky se jen v tomto přejezdu zachovaly koleje křížující místní kolmunikaci v dolní části města
-----
7.

Travou a stromky porostlý krátký rovinatý úsek štěrkového lože v tělese bývalé železniční vlečky
-----
8.

Z roviny přechází těleso bývalé železniční vlečky do pravotočivého obloukového asi metr vysokého náspu
-----
9.

V tomto místě je nejvyšší místo v pokračujícím obloukovém pravotočivém náspu bývalé vlečky
-----
10.

Na konci pravotočivého obloukového tělesa bývalé železniční vlečky je již násep velmi nízký
-----
11.

Zcela neznatelné místo kde byla druhá výhybka a odkud odbočovala první odbočka do horní části sklárny
-----
12.

Pohled na mírné levotočivé obloukové kamenité těleso bývalé vlečky a také první vjezdovou bránu
-----
13.

Černobílý betonový hraničník a silná vrstva štěrkového lože je všechno co zbylo ze třetí výhybky
-----
14.

Travou a náletovými dřevinami porostlý rovný úsek štěrkového lože mezi třetí výhybkou a druhým šturcem
-----
15.

Ve vzrostlých stromkách a a naházeném odpadu se ztrácí betonová kostka druhého šturcu bývalé vlečky
-----
16.

Klesající levotočivé těleso bývalé vlečky před sklárnou, v tělese zůstala silná vrstva štěrkového lože
-----
17.

O něco níže se nachází druhá vjezdová brána, jen modré terčíky říkají že zde vedla železniční vlečka
-----
foto červenec 2011
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat