Zahájení provozu 1919
Ukončení provozu 1927
Délka drážky 12 km
Rozchod kolejí 700 mm
-----
-Mníšková železnice-
-----
1.
Za tímto plotem se nachází objekt pily v Lesné u řevničovského nádraží odkud úzkokolejka začínala
-----
2.
První široký a tři metry hluboký zářez bývalé úzkokolejné lesní železnice za řevničovskou pilou
-----
3.
Hodně dlouhé rovné a asi metr vysoké těleso bývalé lesní železnice mezi pilou a mostem
-----
4.
Další rovný úsek nízkého tělesa bývalé úzkokolejné lesní železnice před mostem přes trať 120
-----
5.
Kamenný most přes dráhu 120 z Prahy do Rakovníka, úzkokolejka vedla po pravé straně mostu
-----
6.
Snadno rozeznatelné obloukové těleso bývalé úzkokolejné lesní železnice za mostem
-----
7.
Trávou zarostlý první oblouk bývalé železnice v lese slouží dnes jako široká lesní cesta
-----
8.
Velmi dlouhá druhá rovina rozjěžděného tělesa bývalé lesní úzkokolejky před oblastí Merkovka
-----
9.
Široký a asi metr hluboký druhý obloukový zářez bývalé železnice v oblasti Merkovka
-----
10.
Lesní cestu kdysi křížovala bývalá lesní železnice prvnmí přejezdem v oblasti Merkovka
-----
11.
Pomalu zanikající těleso bývalé lesní úzkokolejky za prvním přejezdem v oblasti Merkovka
-----
12.
Vzrostlými stromy zarostlý násep bývalé železnice, začátek nejvyššího náspu na celé lesní železnici
-----
13.
Koncový úsek nejvyššího rovného náspu bývalé lesní úzkokolejné železnice také zarůstá stromy
-----
14.
Nízký asi půl metru vysoký mírně obloukový násep bývalé úzkokolejky za oblastí Merkovka
-----
15.
Dobře viditelný a snadno průchodný asi stometrový úsek bývalé železnice před hlavní silnicí
-----
16.
Bývalá úzkokolejná železnice křížila šikmo přejezdem hlavní silnici z Rakovníka do Nového Strašecí
-----
17.
Další dobře viditelný úsek náspu bývalé lesní úzkokolejky za hlavní silnicí Rakovník-Nové Strašecí
-----
18.
Hustě zeleným mechem zarostlý rovný asi metr hluboký úsek zářezu v lese za hlavní silnicí
-----
19.
Částečně mechem porostlý rovný asi půl metru vysoký úsek náspu v lese před oblastí Motolka
-----
20.
Velmi ostrý pravotočivý obloukový nízký násep bývalé úzkokolejky před výhybkou v oblasti Motolka
-----
21.
Odbočka Motolka, výhybkou zde odbočovala z hlavní tratě krátká trať na nákladiště Motolka
-----
22.
Bagrováním rozšířený pravotočivý oblouk bývalé úzkokolejné lesní železnice k nákladišti Motolka
-----
23.
Na tomto místě byla plocha nákladiště Motolka kde končila jediná kolejová odbočka lesní železnice
-----
24.
Pravotočivý úsek asi metr hlubokého zářezu bývalé úzkokolejky za výhybkou v oblasti Motolka
-----
25.
Velmi dlouhý rovný úsek tělesa bývalé úzkokolejky před druhým přejezdem v oblasti Motolka
-----
26.
Dobře viditelný trávou porostlý asi metr vysoký úsek tělesa mezi druhým a třetím přejezdem
-----
27.
Stále ještě viditelný obloukový asi metr hluboký zářez za třetím přejezdem za oblastí Motolka
-----
28.
Vzrostlými stromy a zeleným mechem porostlý dobře viditelný zářez u lesní cesty před mýtinou
-----
29.
Částečně pískem zahrnuté rovné těleso bývalé úzkokolejky na mýtině před oblastí U Tří Stolů
-----
30.
Rozšířené levotočivé obloukové těleso bývalé železnice za mýtinou před oblastí U Tří Stolů
-----
31.
Asi metr vysoké pravotočivé obloukové těleso bývalé úzkokolejky v lese před nákladištěm U Tří Stolů
-----
32.
Trávou a náletovými dřevinami zarůstající plocha bývalého nákladiště úzkokolejky U Tří Stolů
-----
33.
Vybagrováním přerušený asi tři metry vysoký násep bývalé lesní železnice před osadou U Tří Stolů
-----
34.
Další asi pět metrů dlouhé přerušení metr vysokého náspu bývalé úzkokolejky v osadě U Tří Stolů
-----
35.
Rovný a asi metr vysoký násep tělesa bývalé lesní úzkokolejné železnice za osadou U Tří Stolů
-----
36.
Vysokou a hustou trávou zarostlé rovné těleso bývalé úzkokolejky v oblasti Stará Mýt
-----
37.
Dnes již dávno zaniklý přejezd bývalé lesní úzkokolejky mezi polemi za oblastí Stará Mýt
-----
38.
Někde v těchto místech byl přejezd bývalé úzkokolejné lesní železnice u obory Bažantnice
-----
39.
Křižovatka polních cest u Bažantnice, napříč touto křižovatkou vedla bývalá lesní úzkokolejka
-----
40.
Dnes již dávno zaniklé těleso úzkokolejky před lesem vedlo vpravo od břízy v oblasti U Kříže
-----
41.
Znatelný rovný úsek tělesa bývalé úzkokolejky od oblasti U Kříže ke čtvrtému přejezdu
-----
42.
Čtvrtým přejezdem se křížila bývalá železnice se silnicí z obce Nový Dům k rozcestí u Svaté Alžběty
-----
43.
Snadno průchodný rovný úsek tělesa bývalé úzkokolejky mezi čtvrtým a pátým přejezdem
-----
44.
Pohled na místo kde byl pátý přejezd bývalé lesní úzkokolejky na okraji Černého lesa
-----
45.
Dlouhý a rovný úsek bývalé úzkokolejky za pátým přejezdem je dnes širokou lesní cestou
-----
46.
Asi metr vysoké a rovné těleso bývalé úzkokolejky je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
47.
Rovné a asi půl metru vysoké těleso bývalé úzkokolejky dnes zakrývají spadané listí a větve
-----
48.
Jen hustá a nízká tráva ukazuje kudy vede nízké obloukové těleso bývalé úzkokolejky
-----
49.
Téměř neznatelné mírně obloukové těleso bývalé úzkokolejky před nákladištěm v Černém Lese
-----
50.
Plocha kde kdysi bylo nákladiště Černý Les, v tomto místě byl koncový šturc úzkokolejky
-----
foto září 2009
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat