Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

pátek 5. prosince 2008

* Úzkokolejka Řevničov nádraží-Motolka-Černý Les *

Zahájení provozu 1919
Ukončení provozu 1927
Délka drážky 12 km
Rozchod kolejí 700 mm
-----
-Mníšková železnice-
-----
1.

Za tímto plotem se nachází objekt pily v Lesné u řevničovského nádraží odkud úzkokolejka začínala
-----
2.

První široký a tři metry hluboký zářez bývalé úzkokolejné lesní železnice za řevničovskou pilou
-----
3.

Hodně dlouhé rovné a asi metr vysoké těleso bývalé lesní železnice mezi pilou a mostem
-----
4.

Další rovný úsek nízkého tělesa bývalé úzkokolejné lesní železnice před mostem přes trať 120
-----
5.

Kamenný most přes dráhu 120 z Prahy do Rakovníka, úzkokolejka vedla po pravé straně mostu
-----
6.

Snadno rozeznatelné obloukové těleso bývalé úzkokolejné lesní železnice za mostem
-----
7.

Trávou zarostlý první oblouk bývalé železnice v lese slouží dnes jako široká lesní cesta
-----
8.

Velmi dlouhá druhá rovina rozjěžděného tělesa bývalé lesní úzkokolejky před oblastí Merkovka
-----
9.

Široký a asi metr hluboký druhý obloukový zářez bývalé železnice v oblasti Merkovka
-----
10.

Lesní cestu kdysi křížovala bývalá lesní železnice prvnmí přejezdem v oblasti Merkovka
-----
11.

Pomalu zanikající těleso bývalé lesní úzkokolejky za prvním přejezdem v oblasti Merkovka
-----
12.

Vzrostlými stromy zarostlý násep bývalé železnice, začátek nejvyššího náspu na celé lesní železnici
-----
13.

Koncový úsek nejvyššího rovného náspu bývalé lesní úzkokolejné železnice také zarůstá stromy
-----
14.

Nízký asi půl metru vysoký mírně obloukový násep bývalé úzkokolejky za oblastí Merkovka
-----
15.

Dobře viditelný a snadno průchodný asi stometrový úsek bývalé železnice před hlavní silnicí
-----
16.

Bývalá úzkokolejná železnice křížila šikmo přejezdem hlavní silnici z Rakovníka do Nového Strašecí
-----
17.

Další dobře viditelný úsek náspu bývalé lesní úzkokolejky za hlavní silnicí Rakovník-Nové Strašecí
-----
18.

Hustě zeleným mechem zarostlý rovný asi metr hluboký úsek zářezu v lese za hlavní silnicí
-----
19.

Částečně mechem porostlý rovný asi půl metru vysoký úsek náspu v lese před oblastí Motolka
-----
20.

Velmi ostrý pravotočivý obloukový nízký násep bývalé úzkokolejky před výhybkou v oblasti Motolka
-----
21.

Odbočka Motolka, výhybkou zde odbočovala z hlavní tratě krátká trať na nákladiště Motolka
-----
22.

Bagrováním rozšířený pravotočivý oblouk bývalé úzkokolejné lesní železnice k nákladišti Motolka
-----
23.

Na tomto místě byla plocha nákladiště Motolka kde končila jediná kolejová odbočka lesní železnice
-----
24.

Pravotočivý úsek asi metr hlubokého zářezu bývalé úzkokolejky za výhybkou v oblasti Motolka
-----
25.

Velmi dlouhý rovný úsek tělesa bývalé úzkokolejky před druhým přejezdem v oblasti Motolka
-----
26.

Dobře viditelný trávou porostlý asi metr vysoký úsek tělesa mezi druhým a třetím přejezdem
-----
27.

Stále ještě viditelný obloukový asi metr hluboký zářez za třetím přejezdem za oblastí Motolka
-----
28.

Vzrostlými stromy a zeleným mechem porostlý dobře viditelný zářez u lesní cesty před mýtinou
-----
29.

Částečně pískem zahrnuté rovné těleso bývalé úzkokolejky na mýtině před oblastí U Tří Stolů
-----
30.

Rozšířené levotočivé obloukové těleso bývalé železnice za mýtinou před oblastí U Tří Stolů
-----
31.

Asi metr vysoké pravotočivé obloukové těleso bývalé úzkokolejky v lese před nákladištěm U Tří Stolů
-----
32.

Trávou a náletovými dřevinami zarůstající plocha bývalého nákladiště úzkokolejky U Tří Stolů
-----
33.

Vybagrováním přerušený asi tři metry vysoký násep bývalé lesní železnice před osadou U Tří Stolů
-----
34.

Další asi pět metrů dlouhé přerušení metr vysokého náspu bývalé úzkokolejky v osadě U Tří Stolů
-----
35.

Rovný a asi metr vysoký násep tělesa bývalé lesní úzkokolejné železnice za osadou U Tří Stolů
-----
36.

Vysokou a hustou trávou zarostlé rovné těleso bývalé úzkokolejky v oblasti Stará Mýt
-----
37.

Dnes již dávno zaniklý přejezd bývalé lesní úzkokolejky mezi polemi za oblastí Stará Mýt
-----
38.

Někde v těchto místech byl přejezd bývalé úzkokolejné lesní železnice u obory Bažantnice
-----
39.

Křižovatka polních cest u Bažantnice, napříč touto křižovatkou vedla bývalá lesní úzkokolejka
-----
40.

Dnes již dávno zaniklé těleso úzkokolejky před lesem vedlo vpravo od břízy v oblasti U Kříže
-----
41.

Znatelný rovný úsek tělesa bývalé úzkokolejky od oblasti U Kříže ke čtvrtému přejezdu
-----
42.

Čtvrtým přejezdem se křížila bývalá železnice se silnicí z obce Nový Dům k rozcestí u Svaté Alžběty
-----
43.

Snadno průchodný rovný úsek tělesa bývalé úzkokolejky mezi čtvrtým a pátým přejezdem
-----
44.

Pohled na místo kde byl pátý přejezd bývalé lesní úzkokolejky na okraji Černého lesa
-----
45.

Dlouhý a rovný úsek bývalé úzkokolejky za pátým přejezdem je dnes širokou lesní cestou
-----
46.

Asi metr vysoké a rovné těleso bývalé úzkokolejky je dobře viditelné a snadno průchodné
-----
47.

Rovné a asi půl metru vysoké těleso bývalé úzkokolejky dnes zakrývají spadané listí a větve
-----
48.

Jen hustá a nízká tráva ukazuje kudy vede nízké obloukové těleso bývalé úzkokolejky
-----
49.

Téměř neznatelné mírně obloukové těleso bývalé úzkokolejky před nákladištěm v Černém Lese
-----
50.

Plocha kde kdysi bylo nákladiště Černý Les, v tomto místě byl koncový šturc úzkokolejky
-----
foto září 2009
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat