Zahájení provozu 1871
Ukončení provozu 2007
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
-----
1.
Místo kde nová přeložka odbočuje do prava, původní trať vedla naopak do leva do oblouku z tohoto místa dobře viditelného
-----
2.
Pokračování tělesa prvního oblouku bývalé železnice mezi novou přeložkou a bývalým přejezdem
-----
3.
Místo kde se bývalá železnice přejezdem křížila s místní silnicí z Března do Spořic a Černovic
-----
4.
Začátek druhého obloukového zářezu bývalé železnice za přejezdem, zářez se pomalu ale jistě začíná ztrácet v navážce
-----
5.
Pokračování druhého obloukového zářezu bývalé železnice, pravý břeh zářezu byl v celé délce bagrováním rozhrnut
-----
6.
Částečně rozhrnutý a bagrováním přerušený rovný násep bývalé železnice za druhým obloukem, někde v tomto prostoru byla zastávka Brančíky
-----
7.
Další rovný úsek tělesa bývalé železnice před třetím obloukem se začíná ztrácet v hustě rostoucí trávě
-----
8.
Začátek tělesa třetího oblouku bývalé železnice je dobře viditelný a snadno průchodný
-----
9.
Pokračování tělesa třetího oblouku před vlastním dolem, poslední znatelný úsek bývalé železnice
-----
10.
Areál Dolu Tušimice, horní skrývka zeminy již byla odstraněna takže po třetím oblouku bývalé železnice a zastávce Brany už není ani památky, takto terén vypadá až k mostu u Spořic
-----
11.
Těleso bývalé železnice před mostem u Spořic, byla zde dvojkolejná trať, o kus dále směrem na Březno byla výhybna Spořice
-----
12.
Dvojkolejný most bývalé železnice u Spořic, jáma Dolu Tušimice je blízko a můžeme se jen dohadovat kdy i ten zmizí v nenávratnu
-----
13.
Pohled na odkrytou horní část dvojkolejného mostu u Spořic a pokračování obloukového tělesa směrem k Chomutovu
-----
14.
Štěrkové lože bývalé dvojkolejné železnice mezi mostem a napojením na novou přeložku u Spořic a spojku na Dubinu
-----
15.
Místo kde odchází nová přeložka do Března a kde se napojovala původní trať do Chomutova a spojka na výhybnu Dubina
-----
foto červen 2008
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat