Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Přehledná mapa celé železniční vlečky
-----
1. Východní úsek bývalé vlečky přes oblast Pod Nelsonem, délka dráhy 2 km, provoz xxxx-xxxx
Kratší starší východní úsek této vlečky z nádraží Osek až Hrdlovka Alexandr důl přes oblast Pod Nelsonem, po zrušení tohoto úseku byl postaven delší západní úsek přes oblast V Háji
zde je zdokumentován menší severní úsek bývalé železnice který je volně přístupný, větší část pozůstatků bývalé vlečky dále na jih za Loučenským potokem jsou hluboko pod navezenou hlušinou
-----
1.
Za nádražím Osek směrem na Litvínov vedla souběžně s dnešní dráhou 134 také vlečka do dolu Alexandr, z bývalé vlečky se zachovaly dva betonové mostní portály přes místní silnici
-----
2.
Podél železniční trati 134 vede souběžně obloukopvé těleso bývalé železniční vlečky porostlé hustou travou
-----
3.
Málo znatelné mírně klesající rovné těleso náspu bývalé železniční vlečky je porostlé stromky a hustou travou
-----
4.
V klesajícím rovném tělese náspu bývalé železniční vlečky se zachovala propust skládající sez trubky a betonové stěny
-----
5.
Vysoké mírně klesající rovné těleso náspu původní tratě bylo vybagrováním přerušeno a v jeho místě dnes vede hlavní silnice
-----
6.
Od hlavní silnice k Loučenskému potoku se zachovalo asi dvacet metrů původního zářezu bývalé železniční vlečky
-----
7.
Z bývalé železniční vlečky za Loučenským potokem se již nic nezachovalo, všechno je již pod silnou vrstvou hlušiny
-----
2. Západní úsek bývalé vlečky přes oblast V Háji, délka dráhy 3 km, provoz xxxx-xxxx
-----
8.
Pohled na pozůstatek novějšího náspu bývalé železniční vlečky který byl také přerušen výstavbou hlavní silnice
-----
9.
Šikmo přes dnešní hlavní silnici vedlo mírně klesající rovné těleso náspu bývalé železniční vlečky, pohled směrem k Litvínovu
-----
10.
Řídkou travou porostlé dlouhé rovné široké těleso nízkého náspu které vede mezi hlavní silnicí a Loučenským potokem
-----
11.
Málo znatelné těleso bývalé železniční vlečky v lesíku které je zarostlé vysokou travou a náletovými dřevinami
-----
12.
Více znatelné rovné asi metr vysoké těleso náspu bývalé železniční vlečky uprostřed lesíka mezi silnicí a potokem
-----
13.
Nezvratný důkaz že tudy vedla železniční vlečka je silná vrstva štěrkového lože a dřevěný již silně shnilý pražec
-----
14.
Dále koleje bývalé železniční vlečky na konci lesíka překonávaly široký Loučenský potok po mohurném betonovém mostě
-----
15.
Ještě jeden pohled na mouhtný betonový most přes Ločenský potok, kolik vlaků ať už prázdných nebo s ulím po něm přejelo?
-----
16.
Za mostem přes Loučenský potok bylo rovné těleso bývalé železniční vlečky vybagrováno a nahradil ho odvodňovací rigol
-----
foto srpen 2012
-----
xx
Žádné komentáře:
Okomentovat