Prohledat tento blog

Titulní obrázek

-i tudy kdysi jezdily nákladní vlaky.... Ilustrační foto ze zrušené vlečky Kutná Hora hlavní nádraží-Ovčáry Nové Dvory cukrovar ----- Vítám ...

úterý 11. listopadu 2008

* Železnice Osek nádraží-Hrdlovka Alexandr důl *

Zahájení provozu
Ukončení provozu
Délka dráhy 5 km
Rozchod kolejí 1435 mm
-----
Přehledná mapa celé železniční vlečky
-----
1. Východní úsek bývalé vlečky přes oblast Pod Nelsonem, délka dráhy 2 km, provoz xxxx-xxxx
Kratší starší východní úsek této vlečky z nádraží Osek až Hrdlovka Alexandr důl přes oblast Pod Nelsonem, po zrušení tohoto úseku byl postaven delší západní úsek přes oblast V Háji
zde je zdokumentován menší severní úsek bývalé železnice který je volně přístupný, větší část pozůstatků bývalé vlečky dále na jih za Loučenským potokem jsou hluboko pod navezenou hlušinou
-----
1.

Za nádražím Osek směrem na Litvínov vedla souběžně s dnešní dráhou 134 také vlečka do dolu Alexandr, z bývalé vlečky se zachovaly dva betonové mostní portály přes místní silnici
-----
2.

Podél železniční trati 134 vede souběžně obloukopvé těleso bývalé železniční vlečky porostlé hustou travou
-----
3.

Málo znatelné mírně klesající rovné těleso náspu bývalé železniční vlečky je porostlé stromky a hustou travou
-----
4.

V klesajícím rovném tělese náspu bývalé železniční vlečky se zachovala propust skládající sez trubky a betonové stěny
-----
5.

Vysoké mírně klesající rovné těleso náspu původní tratě bylo vybagrováním přerušeno a v jeho místě dnes vede hlavní silnice
-----
6.

Od hlavní silnice k Loučenskému potoku se zachovalo asi dvacet metrů původního zářezu bývalé železniční vlečky
-----
7.

Z bývalé železniční vlečky za Loučenským potokem se již nic nezachovalo, všechno je již pod silnou vrstvou hlušiny
-----
2. Západní úsek bývalé vlečky přes oblast V Háji, délka dráhy 3 km, provoz xxxx-xxxx
-----
8.

Pohled na pozůstatek novějšího náspu bývalé železniční vlečky který byl také přerušen výstavbou hlavní silnice
-----
9.

Šikmo přes dnešní hlavní silnici vedlo mírně klesající rovné těleso náspu bývalé železniční vlečky, pohled směrem k Litvínovu
-----
10.

Řídkou travou porostlé dlouhé rovné široké těleso nízkého náspu které vede mezi hlavní silnicí a Loučenským potokem
-----
11.

Málo znatelné těleso bývalé železniční vlečky v lesíku které je zarostlé vysokou travou a náletovými dřevinami
-----
12.

Více znatelné rovné asi metr vysoké těleso náspu bývalé železniční vlečky uprostřed lesíka mezi silnicí a potokem
-----
13.

Nezvratný důkaz že tudy vedla železniční vlečka je silná vrstva štěrkového lože a dřevěný již silně shnilý pražec
-----
14.

Dále koleje bývalé železniční vlečky na konci lesíka překonávaly široký Loučenský potok po mohurném betonovém mostě
-----
15.

Ještě jeden pohled na mouhtný betonový most přes Ločenský potok, kolik vlaků ať už prázdných nebo s ulím po něm přejelo?
-----
16.

Za mostem přes Loučenský potok bylo rovné těleso bývalé železniční vlečky vybagrováno a nahradil ho odvodňovací rigol
-----
foto srpen 2012
-----
xx

Žádné komentáře:

Okomentovat